یادداشت/

در دهه فجر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی جایگزین رژیمی نامیمون شد

فرمانده سپاه ناحیه اشتهارد به مناسبت دهه فجر در یادداشتی آورده است: دهه فجر یادآور اتفاقات شیرینی که در نتیجه آن ها استقلال، آزادی و جایگزینی جمهوری پر برکت اسلامی به جای رژیمی نامیمون اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۹۴۸۸۵۸۹
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علیرضا علیزاده، فرمانده سپاه ناحیه اشتهارد به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یادداشتی برای این خبرگزاری آورده است:

بهمن، ماه یادآوری رویدادهای مبارکی در تاریخ ایران عزیز است. یادآور اتفاقات شیرینی که در نتیجه آن ها استقلال، آزادی و جایگزینی جمهوری پر برکت اسلامی به جای رژیمی نامیمون اتفاق افتاده است.

ایام الله دهه فجر در نتیجه رشادت ها، مبارزه با ظلم و استبداد و حضور حماسی و شورآفرین مردمی در عرصه مبارزه با طاغوت و تحت امر امام خمینی (ره) رقم خورد و همچنانی که44 سال از آن گذشته، روز به روز این درخت پرثمر انقلاب شکوفاتر و قدرتمندتر شده است.

امسال با امیدبه آینده روشن این کشور با توکل به خداوند متعال وتوسل به اهل بیت علیهم السلام وتوجه به آرمان‌ها ، آرزوها ودقت در جهت رفع مشکلات روز جامعه، همگام با مردم شریف و عزیز استوارتر از گذشته به پای انقلاب اسلامی ایستاده ایم و پیر و جوان در رکاب ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری به پای این انقلاب نشسته اند.

ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر علیه السلام اشتهارد فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان اشتهارد تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امیدوارم با اتکا به الطاف پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج)، شاهد موفقیت‌های روز افزون ملت بزرگ ایران در عرصه های مختلف باشیم.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار