مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل:

پوستر جشنواره بین المللی فیلم فجر در اردبیل رونمایی شد

به مناسبت چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر پوستر جشنواره بین المللی فیلم فجر رونمایی شد.
کد خبر: ۹۴۸۹۶۷۲
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

پوستر جشنواره بین المللی فیلم فجر در اردبیل رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، امیر رجبی ۱۷ بهمن به مناسبت چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اکران ۱۶ فیلم جشنواره فجر در سینماهای اردبیل اظهار کرد: ۱۶ فیلم از ۲۵ اثر جشنواره بین المللی فیلم فجر در سینماهای قدس و انقلاب اردبیل از ۱۷ تا ۲۴ بهمن ماه اکران می شود.

به گفته وی نام‌نویسی برای تماشای فیلم‌ها اینترنتی است و اکران و پخش آثار سینمایی فاخر در راستای ارج نهادن به ظرفیت‌های هنری و سینماگران و نشاط افزایی انجام می شود.

رجبی تامین و تقویت زیرساخت‌های سینمایی در شهرستان‌ها را از سیاست‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد و افزود: با وجود نقصان در زیرساخت‌ها، خوشبختانه استان اردبیل از حیث نیروی انسانی و سینماگران خلاق از ظرفیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: جشنواره مرزداران و شب‌های شعر و رویدادهای هنری دیگر در شهرستان‌های استان برگزار می شود همچنین در روزهای اخیر به مناسبت دهه فجر، شاهد برگزاری جشنواره‌هایی نظیر نقشینه در سطح استان بودیم.

رجبی در ادامه تکمیل تالار شهر را یکی از دغدغه های دوران مدیریتی خود اعلام کرد و گفت: تا پایان سال جاری فرصت برای جذب اعتبارات طرح‌های عمرانی حوزه فرهنگ و هنر وجود دارد ما نیز تمام تلاش خود را در این حوزه بکار خواهیم برد.

در ادامه همچنین از درخشش چهارگروه نمایشی اردبیل در جشنواره بین المللی تئاتر خبرداد و گفت: جشنواره بین المللی تئاتر فجر یکی از افتخارات این استان به شمار می رود به طوری که استان با هنرنمایی و همت سینماگران و هنرمندان تائتر، شاهد رشد و بالندگی بیشتر خواهیم بود

به گفته وی همچنین بهای بلیط فیلم‌های مورد اکران در سینماهای اردبیل، ۲۵۰ هزار ریال می باشد.

به گفته مدیرکل فرهنگ وارشاد اردبیل از ۹ فیلم کوتاه که به جشنواره بین المللی فیلم فجر راه یافته، فیلم "قهوه خانه عاشیق‌لار" از استان اردبیل می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار