ساختمان دهیاری و شورا روستای تیلور سر شرقی افتتاح شد

ساری-به مناسبت دهه فجر ساختمان دهیاری و شورای اسلامی روستای تیلور سر شرقی بخش سلمان شهر افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۸۹۷۸۵
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،فرماندار شهرستان عباس آباد در این مراسم،با بیان اینکه از اصلی‌ترین اهداف اقتصاد روستایی آماده کردن شرایط مناسب برای توسعه پایدار است گفت،همه باید تلاش کنیم روستا‌ها به پایداری اقتصادی که کشاورزی اهم آن است برسیم.

مهندس جواد اصلانی افزود، طرح‌های توسعه روستایی باید با تلاش‌های نهاد‌های حمایتی، کمیته امداد، بهزیستی، بسیج سازندگی و دیگر دستگاه‌های اجرایی تحقق یابد.

مهندس شعبانیان بخشدار سلمانشهر هم گفت:دهیاری و شورای اسلامی روستای تیلور سرشرقی از جمله دهیاران و شورا‌های اسلامی بخش سلمانشهر هستند که خدمات ارزشمندی به روستا داشتند و دارند.
وی افزود، متاسفانه اراضی جنگلی و جلگه‌ای مانع از توسعه و رشد روستا‌ها شده است.

بخشدار سلمانشهر تصریح کرد: از اراضی جنگلی و جلگه‌ای در بخش‌های مختلف تولید به ویژه گل و گیاه یا دیگر محصولات کشاورزی می‌شود استفاده بهینه کرد.

شاهنظری دهیار روستای تیلور سر شرقی در ادامه ضمن قدردانی از همکاری و حمایت مسئولان شهرستان عباس آباد، بخشدار سلمانشهر، شورای اسلامی بخش به گوشه‌ای از عملکرد دهیاری و شورای اسلامی این روستا پرداخت و گفت،

گفتنی است؛ساختمان دهیاری و شورای اسلامی روستای تیلور سر شرقی با زیربنای ۳۳۰ متر در ۳ طبقه و با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان احداث شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار