مشاور و مسئول امور بانوان فرمانداری ملارد

ترویج خانواده کامل راهبرد حل مسئله بحران جمعیت است

حمایت از خانواده و جوانی جزء اصلی ترین و ضروریترین مسائلِ حالِ حاضرِ مسئولین و مردم وراهبرد حل مسئله بحران جمعیت است
کد خبر: ۹۴۸۹۸۳۴
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، فاطمه حاجی زاده مشاور فرماندار و مسئول اموربانوان و خانواده فرمانداری در جمع مادران معتکف در مسجد خاتم الانبیاء مارلیک گفت:

حمایت از خانواده و جوانی جمعیت جزء اصلی ترین و ضروریترین مسائلِ حالِ حاضرِ مسئولین و مردم است.

حاجی زاده افزود: حدود یک هفته از گلایه تلخ مقام معظم رهبری(حفظه الله) درباره بحران جمعیت و عدم اجرایی شدن تذکرات و تاکیداتشان می گذرد. 
وی تصریح کرد: برای رسیدگی به این مهم ، آسیب‌ها و معایب تک فرزندی باید تبیین شود و تشویق به فرزندآوری و بیان محسنات چندفرزندی برای قشر جوان صورت بگیرد.

مشاور فرماندار ملارد گفت: لزوم همراهی مادربزرگها در کمک به مادران جوان از وظایف مادران دغدغه مند و فعال و تاثیر گذار جامعه است؛ مادربزرگ‌ها باید خاطرات خود را بیان کنند که جوان‌ها تصور نکنند چندفرزندی مانع تربیت صحیح است؛ یا برخورداری از رفاهیات، عامل سعادت و خوشبختی است.

وی افزود: حق حیات جنین و هشدار به پیری جمعیت و کم شدن نیروی جوان باید برای همه نهادینه شود، تا حرکت ایجاد شود و جریان فرهنگی در جامعه شکل بگیرد و باورهای غلط بشکند و فرو ریزد.

وی بیان کرد: خانواده کامل، خانواده ای چندفرزندی(حداقل ۲پسرو ۲دختر) است که اعضای آن همه نسبت های بین فردی را تجربه نمایند و در آینده هم از حمایت و همراهی همدیگر بهره مند باشند.

وی با بیان اینکه رشد عاطفی و هیجانی و اجتماعی این فرزندان سریعتر است گفت: مهارت حل مسئله و حل تعارضات و چالش‌های اجتماعی بین فرزندان خانواده های پرجمعیت، قوی‌تر است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار