زیرساخت های صنعتی در شهرک ها نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد برمدار توسعه

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از لازمه های حضور سرمایه گذاران در استان، تأمین و احداث زیرساخت های مناسب است که در این زمینه بایستی توجه ویژه ای به توسعه زیرساختها وایجاد شهرک های صنعتی جدید در استان شود.
کد خبر: ۹۴۸۹۹۱۰
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه وبویراحمد،  سهیل مرادی نژاد در جريان بازديد از شهرك صنعتي یاسوج ۳ بمناسبت چهل و چهارمین بهار انقلاب ، اظهار داشت: یکی از اولویت ها و برنامه های مهم و جدی این شرکت، توسعه و ایجاد زیرساخت های لازم در شهرکهای صنعتی است كه با حمایت مدیران استانی، تحقق این هدف مهم شتاب گرفته است .

وی افزود: تلاش مي شود تا با همراهی، همکاری و حمایت مسئولان، مشکلات و کمبودهای لازم در شهرک های صنعتی مرتفع و به رونق و توسعه در این بخش کمک ها سرعت می گیرد.

وی شهرك هاي صنعتي را بهترين مكان ممكن براي سرمایه گذاران دانست و خاطر نشان كرد: با توجه به سرمایه گذاری های انجام شده و تسهیلات در نظر گرفته شده، شهرک های صنعتی بهترین مکان برای سرمایه گذاران است چونکه تمامی امکانات اولیه و زیرساخت های ضروری در آن تأمین شده است.

مرادی نژاد تصریح کرد: البته ممکن است موانعی هم در این راه وجود داشته باشد که تلاش مي شود تا با تکمیل زیرساخت ها و رفع مشکلات، جذب سرمایه گذاری ها در استان از شتاب بيشتري برخوردار شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان بیان داشت: حمایت از صنعتگر، ایجاد اشتغال، کارآفرینی و رشد و توسعه اقتصادی کشور را به دنبال خواهد داشت و حمایت از صنایع کوچک به تولید زود بازده خواهد رسید و به عبارتی دیگر توسعه صنایع کوچک راهگشای رشد صنعت کشور است.

مرادی نژاد در ادامه به پروژه‌های دهه فجر شرکت شهرک‌های صنعتی استان پرداخت و گفت: سه پروژه شامل خاک‌برداری و خاک‌ریزی شهرک صنعتی سقاوه، شبکه توزیع برق دومداره شهرک صنعتی گچساران، افتتاح 8 باب مجتمع کارگاهی شهرک صنعتی 3 یاسوج افتتاح خواهند شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اظهار داشت: میزان سرمایه‌گذاری برای این سه طرح جمعا 310 میلیارد ریال است.

مرادی نژاد بیان کرد: افتتاح 8 مجتمع کارگاهی شهرک صنعتی یاسوج 3 با 2350 متر مربع زیربنا و 130 میلیارد ریال اعتبار افتتاح خواهد شد.

وی گفت: توزیع برق دو مداره شهرک صنعتی گچساران به طول 4 کیلومتر و با اعتبار 30 میلیارد ریال، همچنین پروژه خاک‌برداری و خاکریزی شهرک صنعتی سقاوه به طول 3 کیلومتر و اعتبار 150 میلیارد ریال وارد فاز اجرایی می‌شود

ارسال نظرات
آخرین اخبار