فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان.

بازنشستگان کوله باری از تجربه هستند

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با تاکید بر اینکه بازنشستگان ما کوله باری از تجربیات بزرگ هستند، گفت: پاسداران  و نسل سوم انقلاب ما باید از این تجربیات به نحو احسن جهت پیشرفت کارها استفاده کنند.
کد خبر: ۹۴۹۰۱۸۷
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از کردستان، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در سفر یک روزه خود به شهرستان سقز در یک فضای صمیمی با پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در این شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر امسال مصادف است با ماه مبارک رجب است اظهار داشت: حضور شما عزیزان در این مراسم معنوی بسیار ارزشمند است و عزت، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی ایران مرهون ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان است.

وی گفت: شما سرمایه های واقعی این انقلاب، نظام و سپاه هستید چرا که در یک برهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی که شعله های انقلاب روشن و طلیعه ی پیروزی به وقوع پیوست حفاظت و حراست از این درخت تناور را شما به عهده گرفته اید.

سردار حسینی افزود: امروز گرچه گرد پیری بر سرو صورت شما نشسته اما در زمان دفاع از انقلاب شما سرمایه اصلی خود را در طبق اخلاص گذاشتید که امروز ما یک کشور امن و در حال پیشرفت داشته باشیم.

سردار حسینی با تاکید بر اینکه بازنشستگان ما کوله باری از تجربیات بزرگ هستند، گفت: پاسداران  و نسل سوم انقلاب ما باید از این تجربیات به نحو احسن جهت پیشرفت کارها استفاده کنند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در ادامه خاطر نشان کرد: پاسداری بازنشستگی ندارد و یک پاسدار برای همیشه حافظ  این انقلاب و خون شهدا خواهند ماند.

وی با اشاره به اینکه بازنشستگان و پیشکسوتان از گروه های بودند که با امکانات کم آن روزها به دفاع از این انقلاب پرداختند بیان داشت: جامعه ایثارگران جامعه بزرگی است و جذب فرزندان ایثار‌گر از اولویت‌های ما خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار