نشست روشنگری و جهاد تبیین در شهرستان ایرانشهر برگزار شد

حجت الاسلام شیروی گفت: جهاد تبیین، میدان و صحنه عمل جامعه است، و بایستی مدیران شهرستان به عنوان مرجع در مسیر جهاد تبیین در تربیون‌های مختلف به تبیین ابعاد دستاورد‌های انقلاب وپیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی اشاره کنند.
کد خبر: ۹۴۹۱۱۹۳
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر نشست روشنگری و جهاد تببین با موضوع مباحث روز سیاسی کشور با حضور حجت‌الاسلام‌ شیروی،امام جمعه شهرستان، فرماندار، مسئولین ادارات و طلاب بسیجی به همت حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون سپاه در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی شیروی، سخنران اعزامی از قم ضمن تاکید اهمیت جهاد تبیین در محیط مدیران گفت: جهاد تبیین، میدان و صحنه عمل جامعه است، و بایستی مدیران شهرستان به عنوان مرجع در مسیر جهاد تبیین در تربیون‌های مختلف به تبیین ابعاد دستاورد‌های انقلاب وپیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی اشاره کنند.

وی در ادامه به سخنان اخیر رهبر انقلاب اسلامی در خصوص پیشرفت کشور ایران در تمامی حوزه های علمی و پژوهشی اشاره کرده و گفت: انچه که دیده میشود، اکثریت جوانان و دانشجویان کشور از این دستاوردها اطلاع کافی ندارند که دشمن از پیشرفت های روز افزون در کشور ایران اسلامی هراس دارد.

شیروی به جریان اغتشاشات اخیر در کشور که از سوی دشمن طراحی میشود اشاره کرد و گفت: آنچه که امروز شاهد هستیم دشمنان با هدف گرفتن ایران از طریق جنگ های ترکیبی می خواهند مانع پیشرفت ایران شوند، و جوانان کشور تصویری از فضای واقعی داخل در ابعاد مختلف را ندارند و دانشگاه باید مدلی را ارائه دهد که مسائل واقعی را در بین جوانان و نسل امروز تبیین و تشریح کند.

شیروی ادامه داد: برای قطع شدن زنجیره فتنه در کشور باید بصیرت افزایی و ترویج جهاد تبیین را سرلوحه فعالیت های فرهنگی قرار دهیم تا بتوانیم سطح آگاهی جامعه را نسبت به توطئه های رسانه ای دشمنان بالاتر ببریم.

حجت الاسلام شیروی یادآور شد: رسانه های معاند با القاء ناامیدی در سطح جامعه تلاش می کنند تا بین مردم و نظام شکاف ایجاد کنند اما در این توطئه شوم نیز ناکام خواهند ماند

وی با بیان اینکه جهاد تبیین، پوشش و لاپوشانی نیست، بر پرده‌برداری و غبارروبی از منویات امامین انقلاب اسلامی در جهاد تبیین تأکید کرد.

وی از هزاره سوم به معنای هزاره دانایی یاد کرد و یادآور شد: اگر دانایی نداشته باشیم، در هزاره سوم کارایی نخواهیم داشت. باید معرفت دینی و بصیرت سیاسی خود را افزایش دهیم. مخاطب‌شناس باشیم و مطابق فهم و درک مخاطب تبیین کنیم. همچنین باید با تشخیص درست گفتمان انقلاب اسلامی در جهاد تبیین ورود کنیم.

شیروی به اغتشاشات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال موج‌سواری برای استفاده از احساسات جوانان، کشته‌سازی فریب‌خوردگان، روی کار آوردن گروهک‌هایی که دیروز در برابر مردم ایستادند و امروز به عنوان تجزیه‌طلب پشت ملت قرار گیرند،‌ است و در مرحله جدید نیز جنگ سفارتخانه‌ها و تجدید تحریم‌ها است لذا باید همانند شهید آوینی افسر این جبهه باشیم و با جهاد تبیین جلوی دشمن ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه سه دهه تلاش دشمن با همراهی اصحاب رسانه محکوم به شکست شده است،‌ خاطرنشان کرد: امروز نیز نباید اجازه ندهیم حقایق تحریف شود.

وی در پایان بیان کرد: نباید اجازه دهیم ملت در داخل دوقطبی شوند. همگان به یاد داریم که اقشار مختلف از گروه‌های سنی مختلف در جبهه‌های نبرد علیه صدام و صدامیان حاضر شدند و برای حفظ نظام جان شیرین خود را تقدیم کردند

ارسال نظرات
آخرین اخبار