خبرهای داغ:
فرمانده اسبق سپاه استان قزوین؛

جشن انقلاب در نقاط مختلف جهان، بیانگر اقتدار نظام اسلامی است

سردار آبنوش گفت: امروز در سالروز جشن پیروزی انقلاب که ملت غیور به میدان آمدند در کشورهای دیگر نیز جشن پیروزی انقلاب برگزار می شود و این بیانگر اقتدار ملی و فرا مرزی نظام اسلامی و ولایت است.
کد خبر: ۹۴۹۲۴۴۱
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، سردار سالار آبنوش فرمانده سابق سپاه استان قزوین در مراسم راهپیمایی۲۲ بهمن در شهر محمدیه ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی امروز به برکت خون پاک شهیدان، پشتیبانی مردم و تدابیر مقام معظم رهبری در دستاوردهای علمی، هسته ای، نظامی، دفاعی و امنیتی در دنیا حرفی برای گفتن دارد.

وی گفت: دشمن و ضد انقلاب ها در این چند سال اخیر فتنه هایی توسط منافقین در غرب و شرق برای کمرنگ کردن انقلاب به پا کردند اما با حضور رهبر حکیم انقلاب، این فتنه ها خنثی شد.

فرمانده سابق سپاه استان قزوین یادآور شد: این نظام و انقلاب هر چه دارد به برکت رهبری حکیم و مدبر، خون شهدا عزیز و قاسم سلیمانی هاست و باید قدر و عظمت انقلاب را بدانیم و رسالت خود را به‌ درستی ایفا کنیم.

سردار آبنوش عنوان کرد: دشمنان همواره در حال توطئه علیه نظام هستند و حضور مردم در صحنه، آنان را ناامید و توطئه شان را خنثی می کند. همچنان که مردم ایران با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند این فتنه ها که به دست دشمن و منافقان شکل گرفته، راهی جز نابودی نخواهند داشت.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار