دانش آموزان دختر مدارس شهرستان فیروزکوه به اردوی راهیان نور اعزام شدند

فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه گفت: ۹۰دانش آموز دختر شهرستان فیروزکوه در قالب دو اتوبوس ۲۲بهمن ماه ۱۴۰۱عازم مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس ( راهیان نور )شدند.
کد خبر: ۹۴۹۲۷۶۵
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج شهرستان فیروزکوه، سرهنگ محسن رحیمی اظهار داشت: راهیان نور فرصت مغتنمی است که بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم.

وی گفت: نسل نوجوان ما با حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با رشادت‌ها، از جان‌گذشتگی‌های مردان و زنان این سرزمین از نزدیک آشنا می‌شوند و با حضور در یادمان‌های شهدا از آن‌ها در زندگی و تحصیل مدد می‌گیرند.

سرهنگ رحیمی افزود: راهیان نور بهترین فرصت برای جهاد تبیین و مؤثرترین برنامه برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده ایران اسلامی است.

وی گفت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی تحول آفرین بوده و اثرات تربیتی خوبی برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به دانش آموزان آینده ساز ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه اشاره کرد: دانش آموزان اعزامی در مدت چهار روز در مناطق عملیاتی و یادمان‌های اروند، شلمچه، دهلاویه و هویزه حضور یافته و از این اردوی فرهنگی تربیتی استفاده خواهند کرد.

وی ادامه داد: اردوی راهیان نور یکی از اردو‌های مهم برای آشنایی دانش آموزان با رشادت‌ها و حماسه افرینی شهدای هشت سال دفاع مقدس است که با هدف ترویج روحیه ایثار وشهادت در میان نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

سرهنگ رحیمی در پایان گفت : مراسم استقبال از بازگشت زائران راهیان نور در سپاه ناحیه فیروزکوه باحضور مسوولین شهرستانی و خانواده‌های دانش آموزان  برگزار شد.

 

 طاهره حاجی مزدارانی، خبرنگار بسیج فیروزکوه

ارسال نظرات
آخرین اخبار