خبرهای داغ:

معرفی برترین های مرحله استانی جشنواره علمی شهید چمران در آذربایجان شرقی

تبریز- مرحله استانی نخستین جشنواره علمی شهید چمران در آذربایجان شرقی با معرفی نفرات برگزیده محورهای مختلف به کار خود پایان داد و نفرات برتر به سطح ملی جشنواره علمی شهید چمران راه یافتند.
کد خبر: ۹۴۹۲۷۸۲
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در آیین پایانی این جشنواره که روز گذشته در سالن موحد دانشکده حقوق دانشگاه تبریز برگزار شد، هیات داوران از مجموع ۴۷۲ اثر رسیده به جشنواره تنها در پنج محور از محورهای ۱۲ گانه، آثار را حایز رتبه برتر دانست.

بر اساس اعلام نظر هیات داوران، آثار دکتر اصغر مولایی از دانشگاه هنر اسلامی در محورهای مقاله، راهنمایی و مشاوره پایان نامه ها و داوری و نظارت بر طرح های پژوهشی و فناورانه، سینا مهدوی از مرکز علمی و کاربردی ماشین سازی تبریز با اثر کسب و کار نوآورانه و رویدادهای استارت آپ و اثر دکتر داود قاسم زاده از دانشگاه تبریز به عنوان برترین های نخستین جشنواره علمی شهید چمران انتخاب و معرفی شدند.

دبیر علمی این جشنواره نیز با بیان اینکه این جشنواره در ۲ سطح استانی و ملی برگزار می شود، اظهار کرد: هدف از این جشنواره ترغیب و تشویق اساتید به تولید مقالات علمی است.

دکتر شجاعی افزود: به رغم فرصت کم برای برگزاری جشنواره، ۴۷۲ اثر از ۱۹ استاد دانشگاه و مراکز آموزش عالی استان به دبیرخانه رسیده است که در پنج محور داوری شد و نفرات برتر به سطح ملی جشنواره علمی شهید چمران راه یافتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار