خواب زمستانی مسئولان و تعطیلی سرخود نانوایی ها در یاسوج

تعطیلی برخی نانوایی ها در شهرستان بویراحمد به یک معضل اساسی برای مردم تبدیل شده است و نانوایی ها بدون هیچ علتی از پخت نان خودداری می کنند.
کد خبر: ۹۴۹۳۲۲۸
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، در فصل زمستان که هوا به شدت در شهرستان بویراحمد برفی و بارانی است و مردم بیش از دیگر فصول سال نیاز با نان دارند بسیاری از نانوایی ها به دلیل ضعف نظارت و بی برنامگی به طور سرخود تعطیل هستند. 

برخی نانوایی ها سهمیه آرد خود را دریافت می کنند و روز تعطیلی آنها نیز مشخص است اما در بسیاری از روزها درب آنها بسته بوده و هیچ نانی از تنور این نانوایی ها برای مردم پخت نمی شود که جای بسی تامل دارد .

مسئولان دستگاه های نظارتی نیز به طور مرتب در گفت و گو با رسانه ها از نظارت بر کار نانوایی ها و برخورد با نانوایان متخلف خبر می دهند اما در عمل چیز دیگری در سطح شهرستان بویراحمد مشاهده می شود.

در هشت ماه گذشته در طرح نظارت بر بازار از ظرفیت بسیجیان آموزش دیده استفاده می شد اما عدم همکاری دستگاه های متولی با این بسیجیان موجب شد تا از ادامه همکاری با دستگاه های نظارتی منصرف شوند و یک خلاء جدی ایجاد شود. 

به هر حال ضعف نظارت بر نانوایی ها و سوء مدیریت بر بازار شهر یاسوج مشکلات زیادی را برای مردم بوجود آورده است و مسئولان باید چاره اندیشی کرده و پاسخگوی مطالبات به حق شهروندان باشند.

 

ارسال نظرات