سرمایه گذاری در زیر بخش های کشاورزی سیستان وبلوچستان با بازده اقتصادی برای سرمایه‌گذاروزمینه ساز اشتغال پایدار در منطقه

سیدحسيني گفت:هدایت سرمایه‌ ها به بخش کشاورزی توسعه و اشتغالزایی پایدار در منطقه را فراهم و رشد اقتصادی بهره برداران را تضمین می نماید.
کد خبر: ۹۴۹۳۵۳۳
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،سید محمدرضا سیدحسيني، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان در جریان بازدید از نمایشگاه فرصت‌های سرمایه استان در جشنواره‌ طلایه داران شکوه خلیج فارس گفت: این نمایشگاه می‌تواند فرصتی ممتازبرای سرمایه‌گذاران فراهم، تا با ظرفیت ها و پتانسیل های بخش کشاورزی که بیشترین سهم در ایجاد درآمد و اشتغال در سیستان‌وبلوچستان را داراست آشنا شوند.

حسینی افزود: توسعه فعالیسودآور و زود بازده بودن سرمایه‌گذاری در زیربخش کشاورزی را مهمترین ویژگی در سیستان وبلوچستان ت های شیلاتی خصوصا پرورش میگو و پرورش ماهی در قفس، توسعه باغات میوه های گرمسیری بویژه تولید موز ،پرورش دام و طیور با تمرکز روی پرورش شتر و دام سنگین برای تولید گوشت با توجه به زير ساخت های موجودو استعداد خاص استان و توسعه‌ کشت و تولید گیاهان دارویی وتوسعه نخلستان ها با ارقام تجاری و بازار پسند شاخص ترین زمینه های سرمایه‌گذاری است.

وی ارزان بودن ،برشمرد و تاکید کرد هدایت سرمایه‌ ها به بخش کشاورزی توسعه و اشتغالزایی پایدار در منطقه را فراهم و رشد اقتصادی بهره برداران را تضمین می نماید.

گفتنی است در جشنواره طلایه داران شکوه خلیج فارس ،سازمان جهادکشاورزی با ارائه محصولات زراعی، باغی، دامی و شیلاتی و تولیدات زنان روستایی در قالب ۲۰ غرفه ،بیشترین بازدیدکنندگان را به سوی خود جلب کرده و سرمایه‌گذاران را با استعداد خاص و کم نظیر استان آشنا نموده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار