معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین:

نظام معرفتی حاج قاسم الهام بخش وحدت است

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین گفت: شهید سلیمانی در حقیقت بزرگ ترین شخصیت وحدتی و تقریبی جهان اسلام است که با وحدت تولید قدرت نرم برای مسلمانان کرد و مسلمانان جز با وحدت قد نخواهند کشید و این یک قاعده مسلم است.
کد خبر: ۹۴۹۳۸۶۸
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج‌ از بندرعباس‌، حسین معروفی در چهارمین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشورمان که به میزبانی بسیج مداحان هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: 22 بهمن امسال باشکوه تر راهپیمایی سال 57 بود که ملت ایران انقلاب دیگری خلق کردند و دنیا متحیر ماند و این همان شکوهی بود که ما در عملیات های مختلف دفاع مقدس از جمله والفجر 8 آفریدیم و با رمز یا زهرا، شگفتی عظیمی خلق کردیم که دنیا مبهوت ماند و هنوز نیز عظمت آن عملیات بزرگ ماندگار است.
وی با بیان این که هر قوم و قبیله ای را با عقبه آن می شناسند و عقبه ملت ایران، ملتی موحد و اهل بیتی هستند، خاطرنشان کرد: بنده در گلستان، کرمان و سیستان و بلوچستان کار کرده‌ام و شناخت دقیقی از اقوام و مذاهب دارم و از عشق و ارادت اقوام ومذاهب ایرانی به اهل بیت اطلاع دارم و تفاوت ما در ابراز این ارادت است.
سردار معروفی هدف دشمن از ایجاد انشقاق قومی و مذهبی را ایجاد رخنه در صف وحدت ملت ایران برشمرد و عنوان کرد: همه اقوام و مذاهب ما در سرنگونی رژیم ستمشاهی، حول امام (ره) گردهم آمدند و آن حکومت پلید را از بین بردند و در جایگزینی آن با حکومت اسلام، رای دادند و پای آن ایستادند و در جنگی که برای تجزیه ایران راه انداختند نیز باز هم اقوام و مذاهب ما با همدلی و همفکری با رعایت همه موازین و اصول شرعی خود، حول امام خود جمع شدند و از ایران و ناموس خود دفاع کردند.
معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین، با یادی از شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار دغدغه مردم مظلوم غزه و فلسطین را داشت و همیشه در مورد کمک رسانی و حمایت از این مردم بی دفاع در برابر صهیونیست ها نقشی کلیدی ایفا می کرد و شیعه و سنی برای او تفاوتی نداشت.
وی به نقش مردم در مقابله با تهدیدات از جنگ تحمیلی و فتنه های مختلف نیز اشاره و نقش ملت ایران در جدا کردن صف خود از دشمنان، تصریح داشت: دشمنان در ماجرای شهید سلیمانی دچار محاسبه غلط شدند و فکر کردند با ترور او می توانند جریان عظیم ملت ایران را متوقف کنند اما یک قلب ایستاد ولی در مقابل آن 80 میلیون قلب به عشق او تپید و فرصت های عظیم بزرگی دوباره خلق شد.
سردار معروفی به نقش منحصر بفرد مردم کشورمان در غلبه بر دسیسه اخیر و خروش زیبا و تماشایی آنان در 22 بهمن نیز اشاره و هوشمندی مردم و نظام را خنثی کننده توطئه ایجاد انشقاق مذهبی خواند و گفت: باید مراقب باشیم که بر اشتراکات خودمان متمرکز شویم و نگذاریم دشمنان میان ما فتنه و اختلاف بیافرینند.
وی الگوی همه را در ایجاد وحدت و برادری را شهید سلیمانی برشمرد و بیان داشت: شهید سلیمانی در حقیقت بزرگ ترین شخصیت وحدتی و تقریبی جهان اسلام است که با وحدت تولید قدرت نرم برای مسلمانان کرد و مسلمانان جز با وحدت قد نخواهند کشید و این یک قاعده مسلم است.
معاون هماهنگ کننده بسیج، مکتب حاج قاسم را عصاره ملت ایران در ویژگی های مختلف عنوان کرد: بنده 32 نظام از شهید سلیمانی نوشته ام که دانشگاه در حال کار روی آن است. از نظام اعتقادی و ولایی، سیاسی و اقتصادی و خانواده گرفته تا نظام ناموس پرستی و غیرت، همه و همه از برداشت هایی که می توان از شخصیت این شهید بیان کرد که برخواسته از طهارت روح و جسم او بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار