امام جمعه زاهدان:

لباس طلبگی افتخار و مسوولیت آفرین است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: لباس طلبگی برای ما افتخار و مسوولیت آفرین است و افرادیکه این لباس را می‌پوشند باید قدرشناس این نعمت باشند.
کد خبر: ۹۴۹۳۹۶۳
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، آیت‌الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در مراسم جشن عید مبعث و عمامه گذاری طلاب در حوزه علمیه امام علی(ع) شهرستان ایرانشهر اظهارداشت: واقعه مبعث نقطه عطفی در طول تاریخ و یک حادثه فرهنگی مهم است.وی بیان کرد: با همین قرآن که ابزار هدایت است تعداد زیادی هدایت و عده‌ای نیز گمراه می‌شوند و این گمراهی به علت مشکل در قرآن نیست بلکه به خاطر فسقی است که در وجود خودشان است و این فسق باعث می‌شود ارتباطی با حقیقت قرآن حاصل نشود.

آیت الله محامی افزود: شمایی که پا در حوزه علمیه گذاشتید و این لباس را به تن کرده‌اید به این معناست که عملا می‌خواهید مسیر نورانی را طی کنید و ادامه دهنده راه پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) باشید.

وی گفت: انسان با حرف تربیت نمی‌شود و باید حقیقت آیات الهی را به خوبی درک تا بتوانیم برای دیگران به خوبی قرائت کنیم و اگر خودمان اهل تزکیه نباشیم حرفمان تاثیری ندارد و چه بسا تاثیر سوء داشته باشد.

امام جمعه زاهدان اظهارداشت: پوشیدن لباس طلبگی ما را در موقعیت جدید قرار می‌دهد از این جهت که لباس تبلیغ دین، سربازی امام زمان(عج) و کارگزاری خداوند متعال است گه برای ما یک نشان افتخار است.

آیت‌الله محامی بیان کرد: ممکن است دیگران از فرصت فراغت خود بدرستی استفاده نکنند اما ما موظف هستیم از تمام لحظات عمرمان به خوبی استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: فرصت جوانی زودگذر است و باید از فرصت‌ها نهایت استفاده را داشته باشیم و بدانیم که اگر کار خود را به خوبی انجام دهیم اهل بیت(ع) نیز به کار و زندگی ما توجه ویژه دارند و طبق گفته امام رضا(ع) همانند یک پدر دلسوز و مهربان ما را مورد رسیدگی قرار خواهند داد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار