اردوی جهادی علوم پزشکی اردبیل به ۱۰۰ نفر خدمات رایگان ارائه کرد

اردبیل - ایرنا - اردوی جهادی درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با همت دانشجویان دندانپزشکی، اتاق عمل و پزشکی در محله گلمغان به ۱۰۰ بیمار و مراجعه کننده، خدمات رایگان ارائه کرد.
کد خبر: ۹۴۹۴۱۶۶
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

اردوی جهادی علوم پزشکی اردبیل به ۱۰۰ نفر خدمات رایگان ارائه کرد

دکتر علی محمدیان اردی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل روز دوشنبه گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در برنامه این اردوی جهادی که در هفته جاری برگزار شد، بیش از ۶۰ نفر، چکاپ کلی شدند و تعدادی دیگر نیز خدمات درمانی دندانپزشکی دریافت کردند.

وی افزود: ۲۷ نفر نیز مورد معاینه دندانپزشکی قرار گرفتند و برای ۱۶ نفر دیگر اقدامات دندانپزشکی انجام شد و تعدادی از بیمارانی که به درمان ریشه، جراحی و مراقبت‌های ویژه دندانپزشکی نیاز داشتند، برای پیگیری روند درمان به دانشکده دندانپزشکی معرفی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اردبیل ادامه داد: در این اردو خدماتی مانند پایش فشار و قند خون نیز به مراجعه کنندگان ارایه شد و در هفته‌های آینده اردوهای جهادی دیگری توسط کانون جهادی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در نقاط مختلف برگزار خواهد شد.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل در سال ۱۳۷۲ تاسیس شده و اکنون با هفت دانشکده و ۱۳ بیمارستان دولتی و سه هزار و ۹۸۶ دانشجو در ۴۱ رشته در حال فعالیت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار