رئیس دانشگاه تبریز:

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از الزامات تحقق زیست مؤمنانه است

تبریز- رئیس دانشگاه تبریز گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یکی از الزامات تحقق زیست مؤمنانه در قالب توسعه‌ پایدار به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۴۹۴۲۸۸
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صفر نصراله‌زاده، در آئین افتتاح نمایشگاه سلامت روان تلنگر در دانشگاه تبریز، اظهار داشت: تبیین خطرات و اثرات موضوعاتی چون اعتیاد به مواد مخدر و سایر موضوعات اجتماعی که جامعه را به خطر می‌اندازد، جزو محورهای این نمایشگاه محسوب می‌شود.

وی با تقدیر از عوامل برگزار کننده‌ی این نمایشگاه، اظهار کرد: توجه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تبیین راهکارهای لازم در این خصوص کار بسیار ارزشمندی است که در این نمایشگاه شاهد انجام این امر مهم و ضروری هستیم.

مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز نیز در تشریح اهداف برگزاری نمایشگاه سلامت روان تلنگر 6، گفت: ارتقاء سطح آگاهی و آشنایی دانشجویان با خطرات و راه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مهم‌ترین هدف ما از برگزاری این نمایشگاه است.

حجت الاسلام احمد حمیدی ادامه داد: سازمان‌ها، ادارات، ارگان‌ها و نهادهای مختلفی در این نمایشگاه حضور دارند که هرکدام توانایی‌ها و فعالیت‌های خود را در خصوص کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به نمایش می‌گذارند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: دانشجویان علاوه بر مشاهده‌ی پوسترهای موجود در غرفه‌ها، به‌صورت چهره به چهره از خدمات مشاوره‌ای کارشناسان حاضر در هر غرفه بهره‌مند شده و می‌توانند سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره‌ی دانشگاه تبریز، دانشگاه علوم پزشکی تبریز و مشاوران سازمان‌های شرکت کننده در این نمایشگاه، بپرسند.

نمایشگاه سلامت روان تلنگر 6 به همت مدیریت امور اجتماعی دانشگاه و با مشارکت اداره‌ی کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و سازمان‌های مردم نهاد زیر نظر این اداره‌ی کل، اداره‌ی‌ کل بهزیستی آذربایجان شرقی و موسسات خیریه‌ی و انجمن‌های زیر مجموعه، جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌شرقی، سپاه عاشورا، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، پلیس فتا و پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی، اداره‌ی کل زندان‌های آذربایجان‌شرقی و دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به مدت یک هفته در نگارخانه‌ شهید آوینی ساختمان شهید باکری دانشگاه تبریز از ساعت ۱۰ الی ۱۵:۳۰ بعدازظهر برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات