یک هزار میلیارد ریال اعتبار جدید به پروژه بیمارستان نجف‌زاده اردبیل اختصاص یافت

اردبیل - استاندار اردبیل از اختصاص و تزریق یک هزار میلیارد ریال اعتبار جدید به پروژه بیمارستان نجف‌زاده اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۴۳۶۹
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

یک هزار میلیارد ریال اعتبار جدید به پروژه بیمارستان نجف‌زاده اردبیل اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل حامد عاملی با تأکید بر تکمیل و ارتقای زیرساخت‌ها برای پیشرفت استان، بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی نجف‌زاده اردبیل را یکی از پروژه‌های زیرساختی در حال اجرا برای جبران عقب‌ماندگی‌های حوزه بهداشت و درمان استان اردبیل عنوان کرد و از تزریق ۱۰۰میلیارد تومان اعتبار جدید به این پروژه در بهمن امسال خبر داد.

وی تزریق اعتبارات برای تکمیل و ارتقای زیرساخت‌های استان اردبیل که گامی ضروری برای پیشرفت استان ارزیابی کرد و افزود: یکی از پروژه‌های زیرساختی در حال اجرا برای جبران عقب‌ماندگی‌های حوزه بهداشت و درمان استان اردبیل، بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی نجف‌زاده اردبیل است که از سال گذشته با اختصاص۵۰۰میلیارد ریال مورد توجه قرار گرفته است.

استاندار اردبیل ادامه داد: امسال نیز با اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال در آذر ماه و یک هزار میلیارد ریال در بهمن، در مجموع یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار جدید طی ۳ ماه گذشته به این پروژه تزریق شده است و انتظار می‌رود کل سازه‌ها، سقف‌ها و دیوارهای آن تکمیل شود.

عاملی تصریح کرد: همچنین برای بیمارستان ۱۱۹ تخت‌خوابی مشکین‌شهر نیز یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال توسط بانک ملت از محل ماده ۵۶ مصوب شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج  بیمارستان آموزشی نجف‌زاده اردبیل با همراهی مجمع خیران سلامت و بهداشت استان اردبیل در ۴۳ هزار متر مربع زمین در حال احداث بوده و بنا به اعلام مجری طرح، ۱۰ هزار میلیارد ریال برای ساخت آن نیاز است.

برای این بیمارستان ۲۴ اتاق عمل تعریف شده و طبقات سوم تا پنجم به عنوان بخش‌های بستری است که سعی شده در هر طبقه تجهیزات و امکانات مناسب نیز در نظر گرفته شود.

فضای آموزشی بخش بهداشت و درمان احداث شده در استان اردبیل حدود ۲۰ هزار متر مربع است که با بهره‌برداری از طرح‌های در دست احداث، ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع نیز به این فضاها افزوده شده و مجموع فضاهای آموزش بخش بهداشت و درمان استان به ۳۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع می‌رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار