خبرهای داغ:

پیروزی بر ‌"رژیم صهیونیستی" را در پادگان دوکوهه جشن خواهیم گرفت

فرمانده سپاه تهران بزرگ ‌گفت: در آینده نزدیک شکست رژیم صهیونیستی را در پادگان دوکوهه جشن خواهیم گرفت.
کد خبر: ۹۴۹۴۵۰۶
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سردار حسن‌زاده در آیین صبحگاه 4 هزار نفر از طلایه‌داران راهیان نور و یادگاران لشکر 27 محمدرسول الله(ص) در پادگان دوکوهه اندیمشک، اظهار داشت: امروز به یاد دوران دفاع مقدس، پادگان دوکوهه مملو از بچه‌های دهه‌های هفتاد، هشتاد و نود بود که با اشتیاق تمام برای میثاق با شهدا، بیعت با رهبر عزیز انقلاب، رزمندگان دفاع مقدس، مدافعان حرم در میدان صبحگاه حضور پیدا کردند و یاد و خاطره آن روزها را زنده نگه داشتند و با شهدا عهد بستند.

وی افزود: این جمعیت حاضر آمده‌اند تا بگویند تا آخر پای پیمان خودشان ایستاده‌اند و تا تحقق تمام عیار چشم‌انداز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از پا نمی‌شینند و امروز با شهدا عهد و پیمان بسته‌اند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: در آینده نزدیک شکست رژیم صهیونیستی را در پادگان دوکوهه جشن خواهیم گرفت.

همچنین در این مراسم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) به دلیل برگزاری اردوی راهیان نور گفت: قطعا و یقینا برگزاری این اردو در پادگان دو کوهه تاثیر بسزایی در جهت انتقال ایثار و شهادت دارد.

محمد کوثری اظهار داشت: همه شهدا خالصانه جان خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند و باعث عزت، سربلندی و در نهایت پیشرفت اهداف بزرگ جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی افزود: انقلاب اسلامی در اصل بر اساس کلام خدا آن هم به رهبری حضرت امام یعنی ولی امر مسلمین ایجاد شد و در نهایت جمهوری اسلامی ایران تأسیس و تشکیل شد، لذا دست دشمنان خارجی و بیگانه که در این کشور تسلط کامل داشتند قطع شد و آنان آن چنان عصبانی شدند از این که نتوانستند توطئه‌هایشان را اجرایی کنند.

کوثری افزود: دشمنان قصد داشتند نظام نوپای جمهوری اسلامی را از بیخ و بن برکنند و کنار بگذارند، اما به لطف خدا آنان نتوانستند توطئه‌هایشان را اجرایی کنند.
وی گفت: افتخار من و شما که بازمانده‌ایم باید به مانند حضرت زینب(س) کاری انجام دهیم و پیام‌رسان باشیم و افتخارات بزرگان را بدون کم و زیاد به نسل جدید منتقل کنیم.

کوثری خطاب به جوانان و نوجوانان گفت: حضور شما در دوکوهه بسیار ارزنده است، لذا همین حضور دوکوهه را دوکوه می‌کند.

ملت ایران همیشه در صحنه است

سردار محمد رضا یزدی، مشاور کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هم در میان طلایه‌داران دوکوهه گفت: ملت ایران برای خنثی کردن توطئه دشمنان همیشه در صحنه هستند و اجازه دست درازی به بیگانگان را نخواهند داد.

وی حضور رزمندگان قدیمی و پیشکسوت در دوکوهه را یادآور روزهای سخت ولی شیرین در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: طلایه‌‌داران آمدند تا بگویند آن روزها ایستادگی کردند تا نظام نوپای ما از شر دشمنان در امان باشند.

وی یادآور شد: طلایه‌داران عاشق حضور پیدا کردند تا از خودگذشتگی خود را نشان دهند آنان گوشه کوچکی از مردم بزرگ ایران هستند که برای رسیدن به قله پیشرفت و مقابله با دشمنان ایستادند و بگویند همیشه در صحنه هستند.

اردوی بزرگ راهیان نور میثاق با شهدا بیعت با ولایت در پادگان دوکوه شهرستان اندیمشک در استان خوزستان بر پا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار