سرلشکر سلامی:

دشمن همه جبهه‌های جنگ علیه ایران را فعال کرد اما شکست خورد

سرلشکر سلامی در مراسم سالگرد شهادت حاج ابراهیم همت در پادگان دوکوهه اهواز گفت: دشمن همه جبهه‌های جنگ علیه ایران را فعال کرد اما شکست خورد.
کد خبر: ۹۴۹۴۹۳۶
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
دشمن همه جبهه‌های جنگ علیه ایران را فعال کرد اما شکست خورد  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، یادواره فرماندهان شهید لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) با عنوان «ستارگان دوکوهه» و سالگرد شهادت حاج ابراهیم همت، همزمان با سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار در حسینیه شهید همت پادگان دوکوهه برگزار شد.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم اظهار کرد: کسانی که زیر بیرق غرب رفتند و با فرار سیاسی خود به زیر پرچم آمریکا پناه بردند و در کشور ایجاد فتنه کردند، در طول تاریخ همیشه مورد نفرت و کینه مردم ایران قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه دشمنان با وجود نیروهای انقلابی ایران، آرزوها و رویاهای خبیث شان را به گور خواهند برد، تاکید کرد: دشمن از هر ابزاری برای شکست ایران استفاده کرد اما هیچ غلطی نتوانست کند.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه از هیچ قدرت و دشمنی هراس نداریم، خطاب به دشمنان گفت: شماهایی که همه جبهه های جنگ را فعال کرده اید و تمام اندوخته ها و ذخایر خود را بر علیه انقلاب اسلامی به میدان آورده اید، چه چیزی جز شکست عایدتان شده است و باید بدانید که ملت ایران دست و نقشه های شوم شما را شناسایی کرده اند و اجازه دست درازی به شما نمی دهند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در طول سالهای گذشته توانسته ایم در مقابل دشمن ایستادگی کنیم و باعث شکست سیاست های خام آنان شویم؛ از صدام گرفته تا تکفیری ها، تروریست ها، تحریم کنندگان، همه قدرت های سیاسی، اقتصادی، اطلاعاتی، عملیات روانی و ... توانستیم عبور کنیم و به فضل الهی توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

سردار سلامی افزود: به تعبیر امام خمینی (ره) که فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند، اثبات شد که نه‌فقط آمریکا بلکه همه متحدانش و پیاده‌نظام‌ها، دلباختگان غرب، پناهندگان و فراری‌های سیاسی و همه کسانی که زیر بیرق غرب رفته‌اند تا علیه این ملت فتنه کنند، جمع شدند و هیچ جبهه غربی و آمریکایی در این چندسال به‌خصوص در این ماه‌های اخیر علیه انقلاب و اسلام و استقلال کشورمان نبود که به هم نپیوسته باشند؛ اما به دست جوانان ما در میدان شکست خوردند و رویا‌های آن‌ها باطل شد و خداوند نصرت خود را نازل کرد و در نهایت آن‌ها شکست خوردند و آرامش به جامعه ما بازگشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار