معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان پاکدشت عنوان کرد؛

دستگاه های مسئول در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به وظایف خود عمل کنند

کد خبر: ۹۴۹۵۰۵۰
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبر گزاری بسیج، مهدی باقوّت معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان پاکدشت در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گفت : قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ۱۴۰۰/۷/۲۴ در راستای اجرای اصل یکصدو بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مطابق اصل ۸۵ تصویب و ابلاغ شده است و ضمانت اجرایی دارد و هیچگونه کم کاری در این موضوع قابل چشم پوشی نیست.

وی در ادامه ضمن اشاره به مطالبات جدی مقام معظم رهبری در خصوص مجاهدت فرزند آوری و و تاکید بر تحقق هر چه سریعتر این مهم افزود: تهدید نسل و جوانی جمعیت مسئله بسیار مهم و راهبردی است که اگر چاره اندیشی نشود آینده کشور در حوزه های مختلف با چالش و بحران های جدی روبرو خواهد شد.

معاون اجتماعی ستاد شهرستان پاکدشت با بیان اینکه بصورت مستقیم حدود ۳۰ دستگاه در اجرای این قانون تکلیف دارند تصریح کرد: دستگاه های مسئول در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هر چه سریعتر و بدون فوت وقت به وظایف و تکالیف خود عمل کنند و مجموعه فرمانداری و نماینده مجلس در راس این هرم مدیریت ، نظارت و اهتمام خود را دوچندان کنند .

وی افزود: کم کاری و ترک فعل و عدم حمایت درست و منطقی مسئولین در این حوزه مهم و راهبردی ،روزی تلخ و جبران ناپذیر را رغم خواهد زد که در تاریخ نوشته خواهد شد . پس تا دیر نشده است این بحران را مدیریت کنیم و از هیچ کوششی در تحقق این مسئله دریغ نکنیم و رصد مداوم میزان موالید و نرخ باروری را در دستور کار قرارداده و موانع را برطرف کنیم .

باقوّت در پایان خطاب به خانواده ها بخصوص تک فرزندان گفت : درست است مسائل اقتصادی در راس مشکلات و موانع تحقق مجاهدت فرزند آوری است امّا خداوند تبارک و تعالی حامی مجاهدین خود در این جبهه خواهد بود ان شاالله.

ارسال نظرات