ویژه موالید انوار ثلاثه و روزهای پاسدار و جانباز صادر شد؛

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه ای موالید فرخنده و با برکت انوار ثلاثه و روز های پاسدار و جانباز را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۹۵۱۰۰
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت فرخنده میلاد با سعادت بزرگ پاسدار عدالت و آزادگی خامس آل عبا حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار را با هم مطالعه کنیم...

بسم الله الرحمن الرحیم

  خلقت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام تجلی بهترین نوع مهربانی برای تعالی و نجات بشریت است و هدیه ی انحصاری خداوند و نشانه ای بارز برعلاقمندی ذات اقدس الهی به عالم هستی و هدایت آنهاست، تاریخ زندگانی آن حضرت بهترین الگو برای اصلاح رفتارهای فردی، خانوادگی،اجتماعی و دایرة المعارفی کامل برای درس آموزی و الگو گیری است.

  رزمایش بندگی حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام همه جانبه، قطب نمایی دقیق برای مسیریابی و حرکت در صراط مستقیم است. زیارت ناحیه مقدسه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بهترین سند معتبر و گویا برای رمزگشایی ازاسرار این بندگی فرافهمی است و دین اسلام با حماسه ی ثارالله بیمه گردید  وپـاســدار و ســپـاه پـاســداران انـقــلاب اســلامـی تجلی و تداوم راه این برگزیده الهی و مدافعان راستین حریم اسلام و انقلاب اسلامی و بازوان توانمند و پرتوان نظام و کشور در مواجهه با موانع و خطرات و تهدیدات احتمالی پیش روی بوده و نشان از عمق پیوند ناگسستنی این غیور مردان عرصه مجاهدت با گفتمان عاشورا و فرهنگ شهادت است.

   این میلاد با برکت، روز تجلیل از رشادت ها ، فداکاری ها و ایثارگری های پاسداران  انقلاب و حافظان امنیت، اقتدار و صلابت ملی است.

  ایثار و فداکاری این ولایتمداران به قدمت تاریخ انقلاب اسلامی بوده و همواره در تمامی ساحت ها خوش درخشیده و از کیان ایران اسلامی، اهداف و دستاوردهای گرانسنگ انقلاب، با گذشت و فداکاری، جان خود را به قربانگاه برده و به شایستگی از ارزش‌ها، امنیت‌ ملی و آرامش مردم پاسداری نموده‌اند.

  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول بیش از چهار دهه ی از حیات طیبۀ خود، بزرگانی همچون سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را پرورش و به دنیا معرفی نموده که امروزه نام پر آوازۀ آنان به عنوان الگویی کم نظیر و ماندگار و اثربخش برای مقاومت و آزادگی در میان تمام ملت‌های آزادی خواه جهان بدل شده و راه و روش دفاع از حریم انسانیت را برای نسل های آینده ترسیم نموده است.

  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان؛ حلول ماه رحمت للعالمین، ماه خوبی و مهربانی‌ها، ماه شعبان المعظم و فرارسیدن موالید با عظمت سوم، چهارم و پنجم شعبان المعظم و روزهای «پـاسـدار»، «جـانبـاز» را گرامی داشته و این ایام را به تمام پاسداران جان بر کف جبهه های ایثار، جانبازان فداکار و سرافراز میهن اسلامی تبریک و تهنیت گفته و برای این سربازان صادق ولایت از خداوند منان توفیق مضاعف در ادامه خدمت خالصانه را مسالت دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات
آخرین اخبار