خبرهای داغ:

دیدار با جانبازان سرافراز دفاع مقدس در گتوند

همزمان باسالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (علیه السّلام) و روز جانبازسرهنگ پاسدار علی جعفری به همراه شماری از مسئولان شهرستان گتوند با سه تن از جانبازان این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۹۵۲۸۰
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴

 به گزارش خبرنگار بسیج گتوند سرهنگ پاسدار علی جعفری با همراهی فرماندار و مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران، با سه جانباز دوران دفاع مقدس آقایان ایرج سردار پور،عبدالرضا شوشتری و عبدالرضا باقری وفا دیدار و از آنان تجلیل نمودند. 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند در این دیدارها ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد مبارک شعبانیه و روز جانباز، اظهار کرد: حضرت ابوالفضل العباس (علیه‌السلام) نماد شجاعت، ایثار و مواسات است که روز ولادت ایشان به نام روز جانباز نام‌گذاری شده است.

 

او گفت: همان‌طور که حضرت ابوالفضل العباس (ع) در تمام زمینه‌ها قهرمان است، جانبازان هم در عرصه‌های مختلف قهرمان هستند.

 

جعفری بابیان اینکه جانبازان سختی‌های بسیاری را تحمل می‌کنند و خانواده‌های آنان نیز در تحمل این سختی‌ها شریک هستند افزود: باید از خانواده‌های جانبازان که در کنار این سختی‌ها حضور دارند به نحو شایسته‌ای تقدیر به عمل آورد.

 

 

او در ادامه با اشاره به جایگاه رفیع شهدا، اذعان داشت: شهید یک بار به شهادت می‌رسد اما جانبازان هر روز سختی‌هایی را متحمل می‌شوند که سخت‌تر از شهادت است.

 

علی جعفری در ادامه با اشاره به ملاقات‌های مستمر خود در روزهای مختلف با خانواده محترم شهدا و ایثارگران، تصریح کرد: هدف از ملاقات جانبازان و آزادگان علاوه بر لزوم تکریم آنان، برای الگو گرفتن، درس آزادگی و ایثار است.

 

سرهنگ پاسدار علی جعفری پایان خطاب به جانبازان، ایثارگران و آزادگان گفت: از صبر و تحمل شما درس صبر، استقامت، ایثار و پایداری می‌گیریم و باید این درس در جامعه منعکس شود تا آثار آن برای آیندگان نیز باقی بماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار