نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در محفل انس و مودت وابستگان نمایندگی:

بین بازنشسته های سپاه با شاغلان نباید فاصله باشد/ پیشکسوتان سرمایه های ارزشمند انسانی سپاه هستند

محفل انس و مودت وابستگان نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۵۸۷۵
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶

محفل انس و مودت وابستگان نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران باا حضور حجت الاسلام و المسلمین   حسین طیبی فر جانشین نماینده  ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، و وابستگان نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران به همراه همسرانشان در حسینیه حضرت فاطمه(س) ستاد فرماندهی سپاه استان برگزار شد.

حجت الاسلام بهرامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در این مراسم اظهار داشت: پیشکسوتان سپاه تجربیات ارزشمندی دارند که باید مجموعه سپاه از این تجربیات بهره مند شوند.  وی با اشاره به بیانات حضرت آقا اظهار داشت: بازنشسته های سپاه از شاغلان جدا نیستند و این فاصله نباید باعث قطع ارتباط بین این سرمایه های ارزشمند انسانی با مجموعه های سپاه باشد. وی افزود: برای خدمت در راه انقلاب  بازنشستگی وجود ندارد ؛ هرچند از نظر سازمانی از سپاه فاصله گرفته اند اما نباید از انقلاب و از مجموعه فاصله بگیرند. بهرامی همچنین با بیان احادیث و روایاتی از پیامبر گفت: احترام به سالخوردگان و تجلیل از افراد آگاه و با تجربه احترام به خداست. بنابر این باید از پیشکسوتان قدردانی شود حتی اگر دیدار و قدردانی حضوری میسر نیست از طریق ارتباط تلفنی باید با آنان ارتباط داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فتنه  ماه های گذشته در سطح کشور اشاره کرد و گفت: دشمن تمام توان خود را بکار گرفت اما  به اهداف خود نرسید. لذا مرحله بعدی آنها پروژه اقتصادی با استفاده از التهاب در بازار ارز بود که مسئولان باید تدبیر داشته باشند و این بحران را نیز کنترل کنند.امروز دشمن با   تمام ابزار خود به میدان آمده اما پیروزی از آن جبهه حق است.

 

 

   

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار