ارجونی : وظیفه مداحان ایجاد خودباوری و امیدواری به آینده روشن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

مسئول سازمان بسیج مداحان وهیئات مذهبی کشور درآغاز ششمین دوره تربیت وتوانمندسازی مربیان نوگلان حسینی و زینبی دراستان البرزگفت:وظیفه مداحان ایجادخودباوری وامیدواری به آینده روشن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۴۹۶۱۲۹
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، یوسف ارجونی مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور در آغاز ششمین دوره تربیت و توانمندسازی مربیان نوگلان حسینی و زینبی در استان البرز گفت: امروز بالغ بر ۱۲ هزار نوگل حسینی و زینبی در کشور آماده و پای کار داریم و ۱۳۰ نفر خواهر و برادر در این دوره دو روزهء توانمندسازی مربیان در استان البرز شرکت کرده اند و بنا داریم در سالهای آینده طی دو مرحله این دوره ها را برگزار کنیم.

وی افزود: از اهداف برگزاری این دوره ها تربیت و توانمندسازی مربیان و انتقال تجربیات مربیان به متربیان میباشد که سازمان مادحین در این راستا یک نظام‌نامهء آموزشی را در سه سطح مقدماتی، متوسطه و تکمیلی برای آموزش مجموعه مادحین و ستایشگران برنامه ریزی کرده است.

ارجونی با اشاره به اینکه مربیان باید در راستای بیانیه گام دوم رهبری حرکت کنند اظهار داشت: تقویت و تربیت نیروهای جوان مومن انقلابی پای کار جهت حضور در عرصه های مختلف نظام از وظایف مربیان است.

وی تصریح کرد؛ امروز دشمن تمام تلاش خود را با آوردن همه امکانات خود، برای ایجاد ناامیدی در مردم نسبت به نظام و دستاوردهای انقلاب و روحانیت انجام میدهد که بحمدلله یکی از دلایل شکست استکبار جهانی، عدم همراهی مردم با این جنگ بود و در همین راستا یکی از وظایف مهم مداحان امیدوار کردن مردم به آینده روشن نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد خودباوری است.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار