درخشش صداوسیمای مرکز زنجان در نوزدهمین اجلاس فناوری

زنجان-رسانه ملی صدا و سیمای مرکز زنجان در آیین اختتامیه نوزدهمین اجلاس فناوری رسانه ، مرکز برتر فنی در بین مراکز ۳۳ گانه رسانه ملی معرفی شد.
کد خبر: ۹۴۹۶۴۱۴
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛در آیین اختتامیه نوزدهمین اجلاس فناوری رسانه که با حضور مسئولین سازمان و مدیران کل مراکز منتخب در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تهران برگزار شد، لوح تقدیر مرکز برترگروه ب، به دکتر لطیفی مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان اعطاء شد.

درخشش صداوسیمای مرکز زنجان در نوزدهمین اجلاس فناوری

علاوه بر این عنوان، مرکز زنجان توانست در مدیریت ساختمان و تأسیسات   رتبه برتر در حوزه انرژی در بین مراکز33 گانه کشور را از آن خود کند. همچنین رتبه سوم گروه ب در مدیریت برتر پشتیبانی فنی، به صداوسیمای مرکز زنجان رسید.

واحد ارتباطات زمینی و ماهواره ای مرکز نیز موفق شد رتبه دوم گروه ب مراکز استانها را به دست آورد .

امسال در جشنواره فنی مرکز زنجان در بخش طرحهای ابداعی و ابتکاری نیز خوش درخشید . آقای علیرضا بازرگانی همکار واحد تاسیسات و ساختمان مرکز در زمینه اختراع شارژر صنعتی بدون ترانس، به عنوان یکی از دو طرح برتر مراکز کل کشور انتخاب و ضمن تقدیر در مراسم اختتامیه در نمایشگاه این اجلاسیه در معرض نمایش عمومی قرار گرفت. 

در آیین اختتامیه این اجلاس که به ‌صورت ارتباط زنده ویدئو کنفرانسی با حضور مدیران کل و مدیران حوزه معاونت فنی ۳۳ مرکز صدا و سیما برگزار شد، از تلاش های همکاران معاونت فنی مرکز زنجان بصورت ویژه قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار