مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج:

این روز‌ها دشمنان انقلاب به پایان حیات خود نزدیک شدند / مردم ایران زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) هستند

ساری-حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه ملت ایران هشت سال دفاع مقدس و توطئه‌های دشمنان را پشت سر گذاشته است، تاکید کرد:این روزها دشمنان انقلاب به پایان حیات خود نزدیک شدند.
کد خبر: ۹۴۹۶۴۸۰
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام رضایی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین امشب در نشست برخط روبیکا با بسیجیان سراسر کشور با موضوع، انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور در آستانه نیمه شعبان و تبریک پیشاپیش نیمه میلاد منجی علم بشریت حضرت مهدی (اروحناه فداه) با اشاره به اینکه خدای متعال چهار عامل را برای هدایت بشریت برای رسیدن به کمال خلق کرد، گفت: خدای متعال عقل را آفرید و در قرآن کریم ۶۴ مورد درباره عقل گفته شده است تاانسان با عقل به اهداف عالیه برسد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه انبیاء الهی دومین عامل انسان برای برسیدن به کمال الهی است، افزود: خدای متعال انبیا را از آدم تا خاتم آفرید تا انسان‌ها بدن هدایتگر نباشند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج، ائمه هدی (علیهم السلام) را عامل سوم هدایت انسان‌ها دانست و خاطرنشان کرد: ائمه معصوم (علیهم السلام) بعد از پیامبر خاتم وظیفه هدایت انسان را برعهده گرفتند، از امیرالمومنین علی (علیه السلام) تا حضرت حجت (اروحناه فداه)، امامانی هستند که تکلیف هدایت انسان‌ها را برعهده دارند.

 به گفته حجت الاسلام رضایی عامل چهارم هدایت انسان پس از غیبت صغری و غیبت کبری حضرت مهدی (اروحناه فداه)، فضلا و علمای ربانی هستند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج ادامه داد: خدای متعال علما را برا‌ی هدایت بشر در زمان غیب کبری قرار داد که در قران بیش از ۸۰  مورد درباره علما گفته شده است و پیامبر (ص) فرمودند علمای ربانی مانند ستارگان آسمان هستند. تبلیغ دین خدا در دوران غیبت برعهده علمای بزرگ شیعه است.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه اراده خدا در تحقق ظهور حتمی است، تاکید کرد: اراده دشمنان تحقق یافتنی نیست و اراده خدا بر اراده دشمنان غالب است و اگر تمامی دشمنان جمع شوند و بخواهند مانع اراده خدای متعال بشوند نمی‌توانند چرا که اراده خدای متعال حتمی است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج با تصریح بر اینکه ظهور امام زمان (عج) حتمی است، تصریح کرد: امام زمان (عج) خواهد آمد تا عدالت را در جهان برقرار کند.

حجت السلام رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی‌های منتظران در احادیث و دعاهای امام سجاد (ع) اشاه کرد و گفت: ملت ایران در زمان غیبت امام زمان (عج) به دین اسلام و امام خویش وفادار هستند و به دین و اهل بیت (علیهم السلام) اظهار ارادت می‌کنند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج دراین باره توضیح داد:  امام خمینی (ره) همیشه به امام زمان (عج) در همه زمان‌ها توجه داشتند، امام می‌گفتند ما هرچه داریم از امام زمان (عج) و نهضت امام حسین (علیه السلام) داریم. امام هیچ اراده‌ای از خودشان بیان نمی‌کردند و همه را از اهل بیت (علیهم السلام) و دین اسلام می‌دانستند.

حجت الاسلام رضایی اضافه کرد: در طول عمر ۴۴ ساله انقلاب هر کدام از توطئه‌های دشمنان می‌توانست انقلاب را از پای در بیاورد، اما عنایت امام زمان (عج) شامل حال ملت و مملکت شد و دشمنان نتوانستد به اهداف خود برسند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج  با تاکید بر اینکه صاحب اصلی انقلاب امام زمان (عج) هستند ،گفت: توطئه‌های دشمنان در هر زمانی باشد خنثی خواهدشد، مردم ایران ، مردم مظلوم منطقه و ملت‌های آزادیخواه و مستضعف جهان زمینه ساز ظهور امام زمان (ع) هستند.

حجت الاسلام رضایی در ادامه سخنان خود به توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان از  اوائل انقلاب تا به امروز پرداخت و گفت:  پیروزی انقلاب و اولین راهپیمایی ۲۲ بهمن، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که امام  آن را به انقلاب دوم معرفی کردند، واقعه طبس و خنثی شدن دیگر توطئه‌های دشمنان، همه  از عنایات امام زمان (عج) بود.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج اضافه کرد: فتنه سال ۸۸ که کشور چند ماه درگیر آن بود و عده‌ای پیاده نظام در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب بودند و سران فتنه برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ تلاشی دریغ نکردند در ان دوران، رهبر معظم انقلاب در خطبه تاریخی نماز جمعه از امام زمان (عج) گفتند و به ایشان متوسل شدند و عنایت امام زمان(عج) شامل حال ملت شد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه ملت ایران هشت سال دفاع مقدس و توطئه‌های دشمنان را  پشت سر گذاشته است تاکید کرد: این روزها دشمنان انقلاب به پایان حیات خود نزدیک شدند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج  با بیان اینکه امروزه دشمنان به عده‌ای متوسل شدند که منفور ملت ایران هستند،خاطرنشان کرد: اسلام خون بهای همه انبیاء و ائمه معصوم (علیهم السلام) است و با این تعداد محدود دشمن شکست نخواهد خورد.

به گفته حجت الاسلام رضایی انقلاب اسلامی با داشتن نهضت حسینی و مهدوی از توطئه های دشمنان هراسی ندارد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج  در سخنان پایانی خود به مشکلات اقتصادی که دشمن با هدف فاصله اندازی بین مردم و نظام برای ملت بوجود آورده، اشاره کرد و افزود:ملت ایران با عنایت امام زمان (عج)  و هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب نگران آینده نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها