سیستان و بلوچستان گنجینه گرانبها با ظرفیت های بی نظیر است

مدیر دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر گفت: سیستان و بلوچستان گنجینه گرانبها با ظرفیت های بی نظیر است که کمتر برخوردار از جهت استفاده از امکانات است.
کد خبر: ۹۴۹۷۲۲۸
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، محمد علی اکبری روز دوشنبه در نشست مدیر دفتر روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، مدیران روابط عمومی و اصحاب رسانه این استان اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان، مردمانی مهربان، صبور، قانع، مهمان نواز و مردمدار هستند.

وی با بیان اینکه صنعت برق سیستان‌ و بلوچستان در کار جهادی و توسعه کشور زبانزد است، ادامه داد: امسال با همکاری و تعامل همه به ویژه اصحاب رسانه و روابط عمومی ها، کاری جهادی در حوزه انرژی انجام شد.

مدیر دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر با بیان اینکه تابستان سختی پیش رو داریم بیان کرد: میزان مصرف برق سال آینده، حدود ۷۵ تا ۸۰ هزار مگاوات پیش بینی شده که نسبت به سال گذشته حدود ۱۰ هزار مگاوات افزایش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: بزرگترین خصلت انسان ها قدرت بیان است.

علی اکبری اظهار داشت: جهاد تبیین تلاش مضاعف برای انسانیت و بیان حقایق است.

مدیر دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر ادامه داد: دغدغه ها را باید احصا نموده و داشته هایمان را به درستی نمایش داد.

وی افزود: با یک نگاه مثبت تلاش های انجام شده در جهت خدمت رسانی به مردم عنوان شود و نیت کمک کردن به روح و روان مردم باشد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در ادامه این نشست اظهار داشت: مجموع خطوط شبکه برق این استان حدود ۴۱ هزار کیلومتر است و بیش از ۹۲۶ هزار مشترک برق در این استان از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره مند هستند.

خلیل عوض زاده با بیان اینکه ۹۹.۸ درصد مناطق روستایی سیستان و بلوچستان از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره مند هستند گفت: تعداد کل روستاهای برقدار این استان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ۳۳ روستا بوده که این عدد در حال حاضر ۵۷۱۶ روستا است.

وی ادامه داد: ۱۸۷ پروژه توزیع برق با اعتبار ۲۴۶ میلیارد تومان همزمان با ایام دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این تعداد پروژه در بخش‌های برق‌رسانی، روشنایی معابر، توسعه شبکه روستایی و شهری، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق روستایی و شهری انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، در پایان این مراسم از تعدادی از اصحاب رسانه همکار با دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان جهت تعامل در فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق، ویژه گذر از پیک زمستان ۱۴۰۱ تقدیر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار