مادر شهید مدافع حرم حاجی زاده در گفتگو با بسیج:

همیشه دعا می‌کردم عاقبت فرزندانم ختم به شهادت شود

ساری-مادر شهید مدافع حرم حاجی زاده تاکید کرد: افتخار میکنم که مادر شهید هستم و زمانی که بچه هایم کوچک بودند همیشه دعا میکردم که عاقبت بچه هایم به شهادت ختم شود.
کد خبر: ۹۴۹۷۳۰۹
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

همیشه دعا می‌کردم عاقبت فرزندانم ختم به شهادت شود

خبرگزاری بسیج،نجیبه ادهمی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار اعزامی بسیج مازندران در راهیان نور، ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (ارواحناه فداه) با اشاره به اینکه دومین بار است همراه با دانشجویان دانشگاه آیت الله آملی به راهیان نور سفر میکنم، گفت:آرزویم بود که به راهیان نور و مناطق عملیاتی آمده و از نزدیک مقتل شهدا را ببینم.

 مادر شهید مدافع حرم رضا حاجی زاده با حضور در یادمان شهداي فکه با اشاره به اینکه من دختر ندارم اما خیلی دوست داشتم همراه با دانشجویان دختر راهی سرزمین شوم، افزود: روی رمل های فکه نشسته بودم که آمدند و گفتند دو شهید در این منطقه تازه تفحص شدند ،حال و هوای وصف نشدنی بود . رفته بودم که برای این دو شهید تازه تفحص شده مادری کنم .

این مادر شهید با اشاره به اینکه پیکر مطهر پسرم پس از چند سال به وطن بازگشت، خاطرنشان کرد: استخوان های پسرم تکه تکه شده بود.

مادر شهید مدافع حرم حاجی زاده با بیان اینکه پسرم نسبت به ولایت بسیار حساس بود، افزود:پسر شهیدم  همیشه میگفت پشت ولایت خالی را نکنید.

 این مادر شهیدمدافع حرم که حالا زائر شهدای دوران دفاع مقدس است،بااشاره به اینکه همه کسانی که به اینجا می آیند دعوت شده شهدا هستند، گفت: ان شاء الله دانشجویان دختر باعنایت شهدا مسیر درست را انتخاب می کنند.

مادر شهید حاجی زاده در ادامه با تصریح بر اینکه مسئولان باید همانند شهدا عمل کنند، خاطرنشان کرد:الگوی حجاب جامعه ایرانی حضرت فاطمه زهرا(س) است و ما باید طوری رفتار کنیم که عفاف فاطمی را در جامعه ترویج دهیم.

مادر شهید مدافع حرم حاجی زاده تاکید کرد: افتخار میکنم که مادر شهید هستم و  همیشه وقتی بچه هایم کوچک بودند دعا میکردم که خدایا عاقبت بچه های من را به شهادت ختم کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها