امام جمعه ساوه:

ضعف باورهای دینی عامل افزایش آسیب‌های اجتماعی است

امام جمعه ساوه هرگونه صرف هزینه در راستای تقویت باورهای دینی نسل جوان را سپرده گذاری دانست و گفت: برای پیشگیری باید هزینه کرد که هزینه پیشگیری به مراتب کمتر از درمان خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۹۸۷۵۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی، امام جمعه شهر ساوه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان با اشاره به توصیه هشت گانه امام رضا(ع) خطاب به حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: نباید اجازه داد که ابلیس در وجود انسان رخنه کند.

وی با بیان اینکه امانت‌داری یکی از ویژگی های انسان صادق است، افزود: باید با مردم راستگو و صادق بود و صداقت در کارها به عنوان یک اصل در آدمی نهادینه شود.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: پرهیز از جدال در کارهای بیهوده و انجام کار درست با هر سلیقه‌ای و نیز کمک به یکدیگر، اذیت نکردن دیگران و محبت کردن به همنوع با ایجاد فضای شاد از دیگر توصیه‌های امام هشتم است.

حجت‌الاسلام رحیمی در ادامه تقویت باورهای دینی را از مهمترین راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم دانست و گفت: در مورد تقویت بنیه دینی انسان‌ها بایستی آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه و دیگر مراکز آموزشی و فرهنگی احساس وظیفه جدی کنند و کارها را جهادی شروع کنند تا آینده‌سازان کشور از بنیه اعتقادی و دینی قوی‌تری برخوردار شوند.

وی هرگونه صرف هزینه در راستای تقویت باورهای دینی نسل جوان را سپرده گذاری دانست و خاطرنشان کرد: برای پیشگیری باید هزینه کرد که هزینه پیشگیری به مراتب کمتر از درمان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار