هادی بادلی بخشدار جدید کهریزک :

تودیع مسئولان در انقلاب اسلامی نداریم بلکه فقط سنگر ها عوض می شود

بخشدار جدید کهریزک گفت: در انقلاب اسلامی تودیع و معارفه نداریم بلکه فقط سنگر ها عوض می شود.
کد خبر: ۹۴۹۸۷۶۵
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲

هادی بادلی اظهار داشت: آقای زمانی فرماندارشهرستان علمدار  ما   است و ما به عنوان سربازدر شهرستان وظیفه داریم کمک کنیم چرا که کمک به مسئولان شهرستان و استان،   کمک به دولت انقلابی و کمک به انقلاب اسلامی است و در این راه از همه انتظار داریم با پیشنهادات سازنده خود ما را در راه کمک به رفاه و آسایش مردم  کمک و همراهی کنند تا ماموریت ها را به نحو احسن انجام دهیم.

وی یادآور شد از نقدهای منصفانه و سازنده که باعث رشد و توسعه شهر بشود نه اینکه مورد سوء استفاده و بهره برداری   دشمنان شود، استقبال می کنیم. همچنین در اتاق بخشدار  به روی همه باز است همچنین برنامه هایی داریم که با اجرای آنها باری از دوش انقلاب اسلامی و مشکلی از مشکلات مردم بکاهیم. به گونه ای که شرمنده امامین انقلاب، شهدا و مردم نباشیم.

  بابایی بخشدار سابق کهریزک نیز با ارائه گزارش عملکرد   خود در این مدت گفت:  بخش  کهریزک از مناطق استراتژیک   کشور است و ویژگی های منحصر به فردی   دارد از همین رو رویکرد خاصی در خدمت رسانی به مردم می طلبد.

وی یادآورشد: طی سه ساله‌ گذشته ۴۷۰ مورد قلع و قمع بناهای غیر مجاز داشته ایم که   آزادسازی ۴۸.۴۳ هکتار اراضی ملی را به دنبال داشته است.

 وی از تحقق ۹۲۵ میلیارد تومانی پروژه های عمرانی در حوزه‌ راه سازی و مدرسه سازی خبر داد و گفت:   در سال ۹۹  ۱۵ میلیارد تومان درآمد داشتیم در سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان و امسال به دلیل چالش های اقتصادی ۱۴ میلیارد تومان  درآمد کسب کردیم.

 استیری امام جمعه باقرشهر نیز   با بیان احادیثی گفت: حضرت علی (ع) در نحه البلاغه می فرماید: طوری رفتار کنید که بعد از اینکه از دنیا رفتید مردم برای شما بگریند و اگر زنده بودید مردم با اشتیاق به سمت شما بیایند. گوش کردن به درد دل مردم و حرف مردم رضایت خداوند  را به دنبال خواهد داشت. 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار