خبرهای داغ:
دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع)؛

امیدآفرینی با رفع محرومیت ها، ماموریت سپاه و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) است

سردار آبرومند عنوان کرد: امیدآفرینی در ذهن مردم از کارآمدی نظام نشأت می گیرد و امروز سپاه و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به عنوان بخشی از ماموریت مهم خود، بنا دارند که با رفع محرومیت، امیدآفرینی کرده و نشان دهند که نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای کارآمدی لازم بوده و می تواند موانع را برطرف نماید.
کد خبر: ۹۴۹۹۰۹۱
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، جلسه جمع‌بندی و امضاء تفاهم نامه طرح بسیج آبرسانی استان با حضور سردار جمال‌الدین آبرومند، دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع)، سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، اعلایی استاندار قزوین و جمعی از مسوولان استانی صبح امروز در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد.

سردار آبرومند در این مراسم بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، بنا به تعبیر مقام معظم رهبری تشکیل شده و نهادهای مختلف کشور شامل بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی، کمیته امداد، بهزیستی، آستان مقدس رضوی، سپاه و بسیج در این قرارگاه عضویت دارند.

وی گفت: ماموریت و سازماندهی آن برای این صورت گرفته که بتواند گام های بلند و‌ موثری را در رفع محرومیت در ابعاد و عرصه های مختلف در کشور بردارد.

سردار آبرومند اظهار کرد: حدود دوسال است که با مدد و حمایت مجلس شورای اسلامی و دولت، بسترهای لازم برای هرچه فعال تر شدن قرارگاه فراهم شده و ما توافقات کلی خود را با مجموعه دولت در سطح کلان انجام دادیم و اقدام به توسعه این امر در استان های مختلف کرده ایم.

دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) عنوان کرد: هدف اصلی این امر به تأسی از تدابیر مقام معظم رهبری صورت گرفته که ایشان معتقد هستند؛ «امیدآفرینی مهمترین اقدام مجموعه حاکمیت در گام دوم انقلاب است»، «مردم پایه و استوانه اصلی کشور هستند و با اتکا به مردم می توان همه مشکلات را برطرف کرد و مهمترین نقطه ای که مردم بایستی در این بخش مورد توجه قرار گیرد، امیدآفرینی است». 

وی افزود: امیدآفرینی در ذهن مردم از کارآمدی نظام نشأت می گیرد و امروز سپاه و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به عنوان بخشی از ماموریت مهم خود، بنا دارند که با رفع محرومیت، امیدآفرینی کرده و نشان دهند که نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای کارآمدی لازم بوده و می تواند موانع را برطرف نماید و امیدواریم با همراهی که در مجموعه استان قزوین وجود دارد در ابعاد مختلف بتوانیم بخشی از چهره محرومیت را در استان قزوین برطرف نماییم.

سردار آبرومند تصریح کرد: حوزه های فعالیت این تفاهم نامه شامل؛ آب روستایی، راه روستایی، مسکن محرومین، حاشیه نشینی و شهرهای هدف می باشد. همدلی و نزدیکی بین مجموعه های موجود و سپاه می تواند موجب تسریع در روند کار شود. آنچه ما در قرارگاه ایجاد می کنیم حمایت و تامین منابع است اما مهمترین بخش کار، عملیات اجرایی پروژه هاست که با سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین است و لذا امیدواریم با همدلی موجود در استان قزوین، بتوان قدم های مستحکم و پایداری برداشت و اقدامی مناسب در راستای محرومیت زدایی ایجاد کرد.

سردار آبرومند در پایان گفت: استاندار و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، این کار را در دستور کار پیگیری خود قرار دهند چرا که پیگیری رفع مشکلات مردم عزیز مهمترین اقدامی است که باید انجام داد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار