استاندار مرکزی مطرح کرد

نان کامل در سفره مردم/ استان مرکزی قطب تولید نان کامل

استاندار مرکزی از اجرای طرح نهضت احیای نان کامل در استان مرکزی خبر داد و گفت: دبیرخانه و شورای سیاست‌گذاری برای اجرای این طرح با حضور شخصیت‌های علمی و دستگاه‌های مسئول در زمینه تولید آرد و نان تشکیل‌شده‌ است.
کد خبر: ۹۴۹۹۸۹۶
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی، در جریان بازدید از برخی نانوایی‌های تولیدکننده نان با آرد کامل اعلام کرد: حمایت‌های لازم از تولید نان کامل در استان مرکزی انجام می‌شود و آرد کامل به‌صورت یارانه‌ای در هر ظرفیتی در اختیار این نانوایی‌ها قرار می‌گیرد.

وی افزود: نان کامل اکنون در بیش از ۶۰ خبازی استان تولید می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و با توجه به استقبال مردم، تعداد این نانوایی‌ها با سرعت رو به افزایش است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: بزرگترین کارخانه تولید آرد کامل کشور با فناوری بومی و استاندارد در استان مرکزی است و استفاده ۱۰۰ درصدی از ظرفیت تولید این کارخانه در دستور کار قرار دارد.

مخلص الائمه با تاکید بر اینکه استان مرکزی به فقط تولید آرد و نان کامل تبدیل خواهد شد، گفت: با افزایش آگاهی مردم از مزایای نان کامل، مصرف این نان در استان در حال افزایش است.

وی از اجرای طرح نهضت احیای نان کامل در استان مرکزی خبر داد و گفت: دبیرخانه و شورای سیاست گذاری برای اجرای این طرح با حضور شخصیت‌های علمی و دستگاه‌های مسئول در زمینه تولید آرد و نان تشکیل شده‌ است و مصرف این نان با سرعت در حال فراگیر شدن است.

استاندار مرکزی در این بازدید از چهار واحد نانوایی در حضور مردم با اعطای هدیه تقدیر کرد و با تعدادی از مشتریان پیرامون خواص نان با آرد کامل و همچنین میزان رضایتمندی مردم از این نان به گفتگو پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار