امام جمعه دره‌شهر:

برنامه‌ریزی مسئولان باید تحقق شعار سال باشد

امام جمعه دره‌شهر گفت: برنامه ریزی همه مسئولان باید مهار تورم و رشد تولید باشد وامیدوایم خبر‌های خوبی دراین راستا به گوش مردم برسد.
کد خبر: ۹۵۰۰۴۸۸
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸


به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت السلام احمد امرایی امام جمعه دره‌شهر در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:نامگذاری شعار به این معناست که تمام تدابیر برای رونق تولید با سرعت بیشتری پیگیری شده تا جهشی عظیم در تولید پدیدار شود و مشکلات معیشتی مردم حل شود.

وی اظهار کرد:باید همه مسئولین ومردم برای تحقق این مورد مهم دست به کار شده وبا کار جهادی در تولید کشور جهش و پیسرفت‌های بزرگی ایجاد کنند.

امام جمعه دره‌شهر خاطرنشان کرد:ظرفیت‌های خوبی در کشور وجود دارد که نشان دهنده عمق نگاه رهبر انقلاب به مسائل راهبردی وبا توجه به شرایط کشور بهترین انتخاب برای نامگذاری سال داشتند.

امرایی بیان داشت:ریشه حل بسیاری از مسائل در تولید است وبا کار جهادی وهمت مسئولانه می‌توان جهشی در تولید ایجادکرده و بسیاری از مسائل کشور را حل کرده ونقشه دشمنان را خنثی کرد.

امام جمعه چرداول تصریح کرد: برنامه ریزی همه مسئولان باید مهار تورم و رشد تولید باشد وامیدوایم خبر‌های خوبی دراین راستا به گوش مردم برسد.

ارسال نظرات