خبرهای داغ:

محفل جزء خوانی قرآن کریم در روستای سید حسین حمیدیه

برگزاری محفل جزء خوانی قرآن کریم به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در روستای سید حسین دهستان جهاد شهرستان حمیدیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۰۹۴۳
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از حمیدیه؛

به مناسبت شروع ماه مبارک رمضان و پر فضیلت بودن قرائت قرآن در این ماه به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان مراسم جزء خوانی قرآن در روستای سید حسین دهستان جهاد شهرستان حمیدیه برگزار گردید.

امام روستای سید حسین در این باره گفت؛

با توجه به ایام پر فیض و با برکت ماه مبارک رمضان، که ماه بهار قرآن می باشد و اهمیت مقام والای زن به عنوان رکن اساسی خانواده و جامعه با همکاری و کمک قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان برای نخستین بار اقدام به برپایی محفل جزء خوانی قرآن کریم همه روزه بعد از افطار در محل قدمگاه امام رضا(ع) با حضور پرشور بانوان روستا نمودیم.

 

حجت الاسلام جمیل عبودی در ادامه افزود؛این مراسم با قرائت قرآن توسط خود بانوان و بیان نکات تفسیری توسط اینجانب از روز پنجشنبه سوم فروردین ماه همزمان با نخستین روز ماه مبارک رمضان آغاز گردیده و ان شاءالله تا آخر این ماه ادامه خواهد داشت.

 

امام روستا سید حسین در پایان خاطر نشان کرد؛ بعد از تلاوت هر جزء سوالاتی از همان جزء مطرح میگردد که ان شاءالله در پایان ماه مبارک رمضان و شب عید فطر هدایایی به افراد برگزیده اهدا خواهد شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار