خبرهای داغ:
معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین در آذرشهر:

ماه رمضان ماه فائق آمدن انسان بر شیطان/ گروه های نقش آفرین بستری برای تربیت نوجوانان

تبریز- معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین با تبریک سال نو و حلول ماه رمضان، ماه میهمانی خدا، دورهمی ها و دید و بازدیدها را مایه خیر و برکت دانست و ماه رمضان را امتیاز ویزه خداوند بر انسان جهت فائق آمدن بر شیطان عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۰۱۱۰۹
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احسان رضایی در جمع فرماندهان و مسئولان تعلیم و تربیت سپاه آذرشهر، با اشاره به فرمایشات رهبری در جلسات با فرماندهان بسیج در خصوص مساله تعلیم و تربیت، گفت: تشکیلات سپاه و بسیج باید مساله تعلیم و تربیت را به دست بگیرد چراکه جذب جوانان به بسیج و ماندگاری این نیروی عظیم در بسیج ،مهم است.

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمن از تنها روزنه ای که می تواند نفوذ کند و موفق شود ایجاد شبهه در ذهن این جوانان است.
حجت الاسلام رضایی افزود: کار تربیت انسان سخت ترین کار عالم است هم زمان بر و هم منوط به ریزه کاری و ظرافت خاصی است.

ماه رمضان ماه فائق آمدن انسان بر شیطان/ گروه های نقش آفرین بستری برای تربیت نوجوانان
وی حضور بسیجیان در مجموعه های نقش آفرین را مهم خواند و افزود: مهم نیست بسیجیان در کدام مجموعه نقش آفرین فعالیت می کنند مهم این است همه این مجموعه ها، گروه های سرود، گروه های جهادی، ورزشی، علمی و ... بستری برای تربیت جوانان، نوجوانان و بسیجیان باشد.
حجت الاسلام رضایی در خصوص الگوی تعلیم و تربیت بیان کرد: غفلت ما زمانی بود که معلم فیزیک فقط درس فیزیک گفت، معلم ریاضی فقط ریاضی تدریس کرد، معلم فارسی فقط قوائد فارسی را گفت و مربیان در خصوص تربیت نسل حاضر کار نکردند.
معاون سازمان بسیج در پایان یادآور شد: ارتباط حضوری روحانیت و مربیان با جوانان باید مستحکم، دائمی و مستمر باشد و مسئولان و فرماندهان باید در کنار فرماندهی مربی باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار