خبرهای داغ:
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان خبر داد

محدودیت‌های ترافیکی روز طبیعت در همدان

همدان- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان محدودیت‌های ترافیکی روز سیزدهم فروردین در شهرستان همدان را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۵۰۱۴۸۸
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ فرخ جمالی با بیان محدودیت‌های ترافیکی روز سیزدهم فروردین اظهار کرد: جاده گنجنامه از ساعت ۱۷:۳۰ در روز طبیعت یکطرفه می‌شود.

وی با بیان اینکه همه ساله با فرا رسیدن روز طبیعت طبق سنت دیرینه مردم در طبیعت و مناطق گردشگری حضور می‌یابند، افزود: پلیس راهور به منظور تامین ایمنی عبور و مرور و پیشگیری از بروز گره‌های ترافیکی طرح‌هایی در روز طبیعت اجرا می‌کند.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان ادامه داد: طرح‌های ترافیکی پلیس از ساعت ۱۴ آغاز شده و محدودیت‌ها از ساعت ۱۷:۳۰ تشدید می‌شود.

وی افزود: بر این اساس از ساعت ۱۷:۳۰ تردد خودرو‌ها از میدان قائم به سمت بلوار کولاب و محور گنجنامه ممنوع و مسیر از سمت میدان گنجنامه به سمت میدان قائم یکطرفه می‌شود.

جمالی اضافه کرد: به خودرو‌هایی که از سمت میدان قائم به بلوار ارم تردد می‌کنند اجازه بازگشت از این مسیر داده نمی‌شود در عین حال محدودیت‌هایی برای ورود به بلوار جوان اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: مسیر ورودی به میدان پژوهش از سمت بلوار شهید احمدی روشن مسدود می‌شود و خودرو‌ها پیش از رسیدن به میدان پژوهش باید از دوربرگردان، دور بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار