خبرهای داغ:

توزیع جهادی گوشت گوسفندو مرغ درمیان نیازمندان هندیجان

به مناسبت ماه مبارک رمضان و سالروز وفات شهادت گونه حضرت خدیجه کبری (س) ، ۴۰کیلو گوشت گرم گوسفند و ۳۰۰کیلوگرم مرغ گرم درمیان خانواده های نیازمند و بی سرپرست شهرستان هندیجان توزیع شدند. 
کد خبر: ۹۵۰۱۶۴۲
|
۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان؛ به مناسبت ماه مبارک رمضان و سالروز وفات شهادت گونه حضرت خدیجه کبری (س) با همت قرارگاه جهادی و گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و مشارکت خیرین هندیجان، ۴۰کیلو گوشت گرم گوسفند و ۳۰۰کیلوگرم مرغ گرم درمیان خانواده های نیازمند و بی سرپرست شهرستان هندیجان توزیع شدند. 

 

 مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی شهرستان هندیجان در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت : به مناسبت ماه مبارک رمضان و وفات شهادت گونه حضرت ام المومنین خدیجه کبری سلام‌الله‌علیها در سال جدید ۱۴۰۲ به تعداد ۲ راس گوسفند ذبح و همچین ذبح ۲۰۰ عدد مرغ گرم با مشارکت خیرین و قرار گاه جهادی شهرستان و گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان انجام که گوشت گوسفندان و مرغ ها در میان نیازمندان و خانواده های بی سرپرست در شهرستان هندیجان توزیع شدند.

 

محمدحسین عنانات در ادامه  عنوان نمود : هزینه خرید دو راس گوسفند بیش از ۶ میلیون تومان و هزینه خرید ۲۰۰ مرغ گرم ۷میلیون تومان با همت و همکاری خیرین و گروه جهادی تهیه شدند.

 

وی گفت: کمک دارویی و تهیه وسایل برقی سرمایشی و گرمایشی از دیگر اقدامات جهادی هست که باجدیت و همکاری خیرین و بسیجیان جهادی انجام می گیرد .

 

وی درپایان از تلاش ها و همکاری های روابط عمومی وتبلیغات ناحیه سپاه هندیجان خبرگزاری بسیج هندیجان محمدرضاشعبانی برای تهیه خبر و عکاسی و ارسال به موقع به سایت و همراهی در برنامه های تاثیر گذار جهادی و مخصوصا قرارگاه جهادی شهرستان و گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل تقدیر و تشکر کرد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار