خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهبندان خبر داد:

برگزاری پنجمین سالگرد شهید مدافع حرم خراسان جنوبی در نهبندان

فرماندار نهبندان، از برگزاری پنجمین سالگرد شهید مرتضی بصیری پور تنها شهید مدافع حرم خراسان جنوبی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۲۱۰۵
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ایروانی فرماندار شهرستان نهبندان بیان کرد: پنجمین سالگرد شهید مدافع حرم خراسان جنوبی در محل مزار سیدالحسین بخش سرداران شهرستان نهبندان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شهید مرتضی بصیری پور از بخش سرداران شهرستان نهبندان و تنها شهید مدافع حرم استان است، تصریح کرد: این بخش با افتخار چهار شهید سردار شاخص در دوران دفاع مقدس را تقدیم نظام کرده است.

وی افزود: شهیدان گرانقدر ترابی، جابری، آهنی و آخوندی، چهار سردار شهید بخش سرداران نهبندان می‌باشند.

فرماندار نهبندان برگزاری کارگاه نقاشی، جزء خوانی قرآن کریم، برگزاری نمایشگاه دختران انقلاب را از برنامه‌های این یادواره عنوان کرد و گفت: برپایی نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و زمینه سازی برای ظهور حضرت، ولی عصر (عج) نیز برای این مراسم تدارک دیده شده است.

این مراسم معنوی با سخنرانی سید اسماعیل رضوی از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی و از فرماندهان زینبیون سوریه همزمان با روز میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام (۱۷ فروردین ماه) رأس ساعت ۱۵ در مزار سیدالحسین بخش سرداران نهبندان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار