۲۲۰۰ تن ظرفیت تولید تخم‌مرغ در زاهدان افزایش یافت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ظرفیت تولید تخم مرغ در زاهدان با راه‌اندازی ۲ واحد مرغداری به همت دولت سیزدهم به ۲ هزار و ۲۰۰ تن رسید.
کد خبر: ۹۵۰۲۱۹۵
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سید محمدرضا سیدحسینی در حاشیه بازدید استاندار سیستان وبلوچستان از واحدهای مرغ تخمگذار در منطقه کوله سنگی زاهدان اظهارداشت: برای ساخت این ۲ واحد ۶۰ هزار قطعه ای بیش از یک هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از این واحدهای مرغ تخم گذار برای ۴۰ نفر شغل مستقیم ایجاد شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ظرفیت تولید تخم مرغ در این استان با افتتاح هفت واحد پرورش مرغ تخم گذار گرامیداشت ایام الله دهه فجر به ۹ هزارتن ارتقا یافت.

وی اظهارداشت: بیش‌از ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای راه‌اندازی هفت واحد جدید مرغ تخم گذار در سیستان و بلوچستان سرمایه‌گذاری شده است.

سیدحسینی ادامه داد: از ابتدای دولت سیزدهم ساخت ۲۳ واحد صنعتی پرورش مرغ تخم‌گذار با ظرفیت ۴۶۰ هزار قطعه در سیستان و بلوچستان آغاز شده که تاکنون هفت واحد به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: سیستان و بلوچستان در یک سال اخیر گام بلند خود را برای تحقق خودکفایی تولید گوشت مرغ با سرمایه گذاری بخش خصوصی برداشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار