خبرهای داغ:

نخستین رزمایش کمک مومنانه شهرستان آذرشهر در سال جدید

تبریز- رزمایش کمک مومنانه در آذرشهر با همکاری سپاه و کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۲۲۲۰
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه آذرشهر ضمن تشکر از عوامل برگزار کننده این رزمایش گفت: در این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در سالجاری 2500 بسته معیشتی به ارزش 25 میلیارد ریال به ارزش تقریبی هر بسته یک میلیون تومانتهیه و بین نیازمندان توزیع می شود.

خلیل شریفی افزود: این بسته ها حاوی برنج، روغن مایع، خرما، ماکارونی، رب، قند، نخود ، عدس و  مرغ بوده و همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) توسط حوزه های بسیج و گروه های جهادی در بین نیازمندان توزیع خواهد شد .

حجت الاسلام امین؛ رشتبری امام جمعه آذرشهر در این مراسم سپاه و کمیته امداد را دو یادگار بزرگ حضرت امام خمینی (ره) عنوان کرد و با اشاره به فرمایش امام سجاد(ع) گفت: صدقه قبل از اینکه به دست مستمندان و نیازمندان برسد، به دست خدا می رسد.

نخستین رزمایش کمک مومنانه شهرستان آذرشهر در سال جدید
فرماندار آذرشهر؛ محمودیان در این برنامه رزمایش کمک های مومنانه را ابتکار مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در راستای برداشتن بار از دوش دولت عنوان کرد و گفت: برگزاری رزمایش کمک مومنانه نوعی همکاری و همدلی بین دستگاههای دولتی است که باعث ایجاد همبستگی اجتماعی و در نتیجه کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

محمدپور قائم مقام کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی به تشریح اجمالی عملکرد نهاد مذکور در سال ۱۴۰۱ در راستای کاهش فقر و ارائه خدمات به گروه های هدف که با مشارکت خیرین محقق شده پرداخت و نقش خیرین شهرستان آذرشهر را ستود.

این رزمایش  در مسجد امام حسین (ع)شهرک ولیعصر(عج) آذرشهر، برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار