دیدار فرمانده لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله از خانواده معظم شهدا و جانبازان رفسنجان

سرهنگ پاسدار جواد محمدی‌سلیمانی فرمانده لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله به منظور دیدار از خانواده معظم شهدا و جانبازان و بازدید رده‌های تحت امر لشکر امروز به شهرستان رفسنجان رفت.
کد خبر: ۹۵۰۲۴۵۷
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،

سرهنگ پاسدار جواد محمدی سلیمانی فرمانده لشکر عملیاتی ۴۱ ثارالله به منظور دیدار از خانواده معظم شهدا و جانبازان و بازدید رده های تحت امر لشکر به شهرستان رفسنجان سفر کرده بود، بهمراه فرمانده سپاه شهرستان رفسنجان، شهردار و جمعی از مسئولان شهرستان در منزل شهیدان محمد و حسن عبداللهی حاضر و با خانواده های معظم این شهیدان دیدار داشتند.

در حاشیه این سفر رئیس شورای شهر رفسنجان با دعوت ازحضور فرمانده لشکر ۴۱ثارالله به سازمان شهرداری ، از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته توسط لشکر ۴۱ ثارالله در سیل رفسنجان تقدیر کردند.

سرهنگ محمدی سلیمانی با تشکر از مجموعه شهرداری رفسنجان گفت:
همزمان با وقوع سیل در شهرستان رفسنجان، لشکر در منطقه ی ماموریتی جنوبشرق نیز به علت طغيان رودخانه ها و آبگرفتگی، در دو جعرافیای متفاوت درگیر امداد رسانی به سیل زدگان بود.

از آنجا که رسالت ما خدمت به مردم است، وظیفه ما این بود که در سیل حضور داشته باشیم، ما بایستی به تکلیف عمل کنیم، ما با تمام توان در خدمت مردم هستیم.

وی افزود:لشـکـر ۴۱ ثـارالله با اعزام چند دستگاه از ماشین آلات مهندسی(لودر، بولدوزر، بیل مکانیکی و کامیون) و خودرو های تاکتیکی، و جنگ نوین به شهر رفسنجان در زمان سیل توفیق خدمت به مردمان شهر حاج علی محمدی و حاج احمد امینی را داشت.

محمدی سلیمانی یادآور شد در ایام سیل گردان های فاتحین،گردان تکاور و گردان هایی از جنوب استان که تجربه امداد رسانی به سیل زدگان را داشتند در این شهرستان حضور پيدا کرده و خدمات رسانی کردند.

فرمانده لشکر عملیاتی 41 ثارالله در پایان از اقدامات صورت گرفته توسط مجموعه ی شهرداری در زمینه های فرهنگی و خدمت رسانی تجلیل کرد و افزود این حرکت جهادی که در شهر صورت گرفته است مصداق بارز الگو قرار دادن منویات مقام معظم رهبری است، که این خدمات منتج به امید آفرینی در شهر شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار