خبرهای داغ:

سربازان، زینت کشور و حافظان دفاع از خاک و آب کشور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان در مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی ع و تکریم سربازان عنوان کرد: سربازان زینت کشور و مدافعان امنیت و آب و خاک کشور هستند ‌‌‌‌باید از آن ها تکریم کنیم.
کد خبر: ۹۵۰۲۷۱۸
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

سربازان، زینت کشور و حافظان دفاع از خاک و آب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج بهبهان :سرهنگ پاسدار روح الله قاسمی خشاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج تصریح کرد : همزمان با شب ولادت کریم اهل بیت علیه السلام در ماه مبارک رمضان، جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) با حضور سربازان ناحیه مقاومت بسیج بهبهان، مسئول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه و حفاظت و اطلاعات در نماز خانه ناحیه برگزار گردیده است. 

سرهنگ قاسمی خشاب در ادامه سخنان خود بیان داشته ، که مراسم طرح اکرام سربازان همراه با اقامه نماز جماعت، محفل انس با قرآن قبل از اذان مغرب و همراه با صرف افطاری ، اهدای بسته معیشتی به سربازان متاهل بوده است و به سربازان حاضر در مراسم مرخصی تشویقی داده شده است.

 در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا سعیدی نماینده محترم ولی فقیه در سپاه ناحیه بهبهان در این مراسم با شکوه و معنوی به خصوصیات اخلاقی امام حسن مجتبی علیه السلام و بخشش این امام بزرگوار پرداخته است و همه مسئولین و پاسداران انقلاب اسلامی را ملزم به خدمت کردن به مردم و مردم داری در امورات دانسته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شما سربازان عزیز زینت کشور و حافظان دفاع از امنیت و خاک و آب کشور عزیزمان هستید و آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای شما از خداوند متعال خواستار هستم‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار