جهادتبیین و جهادامیدآفرینی از مهمترین رویکردهای بسیج کارمندان است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) ادارات کل در زاهدان گفت: جهادخدمت، جهادتبیین و جهادامیدآفرینی را از مهمترین رویکردهای بسیج کارمندان در سالجاری برشمرد و بر تکریم ارباب رجوع تاکیدکرد.
کد خبر: ۹۵۰۲۹۴۱
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،جلسه جهاد تبین و تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان با حضور سرهنگ ۲پاسدار محمدرضا عنایت نیا، فرمانده حوزه صاحب الزمان(عج) و برادر بسیجی حسن مصفا فرمانده حوزه امام خامنه ای(مدظله العالی) برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) ادارات کل در این جلسه، جهادخدمت، جهادتبیین و جهادامیدآفرینی را از مهمترین رویکردهای بسیج کارمندان در سالجاری برشمرد و بر تکریم ارباب رجوع تاکیدکرد.

سرهنگ ۲ پاسدار محمدرضاعنایت نیا از برگزاری میزهای خدمت جهادی و تخصصی توسط بسیجیان قدردانی کرد وگفت: اگر به ارباب رجوع بگوییم امروز برو فردا بیا کارت را انجام دهیم، هم دراین دنیا وهم در آخرت بابد پاسخگوباشیم.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضااصغری حسامیه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان با اشاره به نفشه های دشمنان مبنی بر آمیخته کردن دروغ و راست گفت: پردازش به جهاد تبیین برکات بسیار باارزشی دارد.

وی خاطرنشان کرد: رسانه های ضدانقلاب واقعیتها را نگفتند و اعلام کردند کسی به ایران سفر نکند چون میدانند دروغ آنان در مورد جمهوری اسلامی ایران آشکارخواهدشد.

گفتنی است در این جلسه ،برادر بسیجی مرتضی ذوالفقاری بعنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج اداره کل دامپزشکی معرفی و از خدمات برادر بسیجی مجیدحسنیان قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار