مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

مشارکت و حضور خیران در پیشبرد بهتر اهداف کمیته امداد موثر است

زنجان - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:در حال حاضر 5.5 درصد از جمعیت استان تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند و این امر نشان از عزت نفس بالای نیازمندان و همراهی خوب خیران در محرومیت‌زدایی است.
کد خبر: ۹۵۰۳۰۳۳
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

مشارکت و حضور خیران در پیشبرد بهتر اهداف کمیته امداد موثر است

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در نشست صمیمی با حامیان این استان یکی از مهمترین مولفه‌های توسعه را بهره‎گیری از عدالت اقتصادی و توجه به اقشار محروم و نیازمند عنوان کرد و گفت: در همین راستا درست 22 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی کمیته امداد به فرمان امام راحل تاسیس شده و در این مدت برکات فراوانی در محرومیت زدایی داشته است.

وی با اشاره به اینکه هدف از فعالیت کمیته امداد شناسایی و رفع نیازهای نیازمندان و جاری شدن احکام الهی در سطح جامعه است، اضافه کرد: خوشبختانه در 44 سال گذشته همراهی خیران و نیکوکاران مایه دلگرمی این نهاد بوده و امروز بیشتر از گذشته نیازمند حضور خیران هستیم.

صالحی با اشاره به اینکه در حال حاضر 5.5 درصد از جمعیت استان تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: این امر نشان از عزت نفس بالای نیازمندان و همراهی خوب خیران در محرومیت‌زدایی است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه به برخی از طرح‌های اجرایی این نهاد از جمله اکرام ایتام، مفتاح الجنه، اطعام و افطار نیازمندان در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: قطعا مشارکت و حضور خیران در این طرح‌‎ها در پیشبرد بهتر اهداف کمیته امداد موثر خواهد بود.

وی از راه اندازی سامانه مهربانی در کمیته امداد خبر داد و اضافه کرد: کمیته‌ امداد در این نگرش به عنوان مرکز اتصال خیریه‌ها و نیازمندان عمل خواهد کرد و با رونمایی سامانه مهربانی موضوع شفافیت در کمک‌های خیران با حفظ کرامت مددجو محقق خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار