با حضور ریاست سازمان بسیج هنرمندان کشور مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج هنرمندان در باقرشهر برگزار شد.

گرامیداشت سالروز تشکیل سازمان بسیج هنرمندان و شهادت سید اهل قلم آقا سید مرتضی آوینی و روز هنرانقلاب اسلامی در باقرشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۳۵۴۱
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ گرامیداشت سالروز تشکیل سازمان بسیج هنرمندان و شهادت سید اهل قلم آقا سید مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی برگزار شد.

در آئین با تجلیل از هنرمندان، نخبگان نقش آفرین ادبی هنری ، مدیران محترم کانون‌های شهرستان‌های استان و مدیران انجمن‌های ادبی هنری سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) استان تهران در روز دوشنبه ۲۱ فروردین از ساعت ۱۷ تا نماز مغرب با  افطار به میزبانی کانون بسیج هنرمندان شهرستان باقر شهر برگزار گردید. مراسم که باحضور ریاست محترم سازمان بسیج هنرمندان کشور دکتر جمیری و مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران دکتر خراسانی زاده حضور داشتند بعداز شنیدن مباحث مطرح شده از سوی مدیران کانون‌ها وانجمن‌های سازمان بسیج هنرمندان استان دقایقی به بیان مطالب برای پیشبرد اهداف و مطالبات هنرمندان باحمایت از طرح‌ها و ایده آنها با تولید برنامه‌ها از قبیل حمایت از تولید فیلم ، حمایت از برپای کارگاه‌های منتج به تولید پرداختند.
در ادامه مسول سازمان بسیج هنرمندان استان تهران حسین نادری با تقدیر از هنرمندان ونخبگان هنری نقش آفرین از زحمات و تلاش این عزیزان در طول یک دهه گذشته که شاهد خلق آثار هنری ادبی تاثیرگذار بودیم پرداخت و در پایان از تعدادی از نخبگان هنرمند کانون‌های بسیج و مدیران کانون‌ها و مدیران انجمن‌های ادبی هنری سازمان استان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار