خبرهای داغ:
به همت سپاه ناحیه محمد رسول‌الله شیراز؛

۸۰ هزار بسته معیشتی میان محرومین شمال غرب شیراز توزیع شد

سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) از ابتدای کرونا تا کنون ۸۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع کرده است.
کد خبر: ۹۵۰۳۷۵۲
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج از شیراز، آئین توزیع 80 هزار بسته معیشتی در رزمایش بزرگ‌کمک مومنانه به همت سپاه ناحیه محمد رسول‌الله شیراز برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم با بیان اینکه گروه‌های جهادی ناحیه محمد رسول‌الله(ص) از فعال‌ترین گروه‌های جهادی استان هستند، اظهار داشت: سپاه فجر میان دیگر سپاه های استانی از مراکز موفق‌تر و پیشرو در ارائه خدمات به مردم است و در حوزه خدمات جهادی هم فعالیت‌های ارزشمندی را ارائه کرده است.

سردار بوعلی با اشاره به پیش‌بینی یکصد هزار بسته معیشتی برای ماه مبارک رمضان به ارزش هر بسته یک‌میلیون تومان و ۱۵میلیارد اعتبار برای پوشاک، تصریح کرد: در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد نیز استان فارس از استانهای اول کشور است.

وی تاکید کرد: در استان فارس، کار با اولویت گروه‌های جهادی انجام می‌شود و در حوزه آب‌رسانی و خدمات آب هم از استانهای پیشرو‌در‌کشور هستیم.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به تهیه جهیزیه با مجاهدت جهادگران استان، از توزیع بیش از هزار سری جهیزیه به ارزش ۴۰هزار میلیارد ریال خبر داد.

۸۰ هزار بسته معیشتی میان محرومین شمال غرب شیراز توزیع شد

غلام‌علی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز در ادامه این مراسم اظهار داشت: بسیجیان و پاسداران این ناحیه از ابتدای کرونا تا به امروز بیش از 80 هزار بسته‌ی معیشتی را از منابع مردمی و کمک‌های خیرین جمع‌آوری کرده و به دست نیازمندان رساندند.

احمدی جابری تصریح کرد: در این مرحله از رزمایش بزرگ کمک مومنانه، تعدا ۲هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی با شناسایی جامعه هدف و نیازمندانی که در مناطق مختلف شمال‌غرب شیراز از جمله محله جوادیه، قصرقمشه، گویم، قلات و دیگر شهرک‌ها توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) با یادآوری اینکه از اسفندماه تاکنون 1000 بسته معیشتی توسط 110 گروه جهادی از کمک‌های خیرین جمع آوری شد و به دست نیازمندان رساندیم، ادامه داد: 3500 بسته عیدانه در شب یلدا نیز توسط این مجموعه جمع‌آوری و توزیع شد.

۸۰ هزار بسته معیشتی میان محرومین شمال غرب شیراز توزیع شد

وی با اشاره به خدمات صورت گرفته در سال گذشته گفت: تعداد 33 سری جهیزیه، 339 گوسفند جهت قربانی و حدود 750 بسته لوازم التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند، و در قالب طرح نذرواره مبلغ 150 میلیون تومان حدود 600 بسته لباس تهیه و در اختیار نیازمندان قرارگرفت که از جمله این خدمات است.

به گفته وی، ارزش ریالی هربسته معیشتی که امروز توزیع می‌شود، یک میلون تومان است و هر بسته شامل برنج، نخود، لوبیا، عدس، روغن و خرما است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار