شهردار کرمان در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله عنوان کرد؛

شکسته شدن انحصار پروژه های شهری با ورود بسیج

شهردار کرمان تصریح کرد: بسیج در قالب بسیج سازندگی به صورت رسمی وارد بدنه پروژه های شهری شد و انحصاری که ما سالها در حوزه پیمانکاری درحوزه شهری داشتیم شکسته شد.
کد خبر: ۹۵۰۳۷۶۵
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، صبح امروز سعید شعرباف شهردار کرمان با فرمانده سپاه ثارالله دیدار و گفتگو کرد
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این دیدار ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی (علیه السلام) اظهار کرد: سال جاری سال مهار تورم و رشد تولید است ان شاءالله با تمام توان بتوانیم در عرصه های متفاوت  و رفع موانع تولید گام های موثری برداریم و با توجه به بضاعت دستگاهها اجرایی در زمینه جهش تولید و مسکن ملی گامهای موثری در این زمینه برداریم.

سردار نظری افزود: در سال 1402 مقام معظم رهبری تکلیف را بر ما تمام کردند و توصیه های ایشان را به صورت جهادی باید به انجام برسانیم .


فرمانده سپاه ثارالله خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی سپاه ثارالله در خصوص همکاری با شهرداری کرمان اعلام آمادگی کرده است تا گامهای موثرتری در زمینه های مختلف برداشته شود.

 

در ادامه این دیدار شهردار کرمان افزود: مصداق جمله مقام معظم رهبری امسال باید الگوی امید آفرینی را الگوی کارها باشد خصوصا امید برای مردم که همه با هم باید کمک کنیم تا حال مردم چه از نظر اقتصادی و چه از نظر خدماتی خوب شود، چیزی که دشمن به دنبال از بین مردن آن است و ضد کار ما عمل می کند.


شعربافت ادامه داد: شهرداری ها جز رده اول این موضوع هستند که امید آفرینی شان مستقیم به مردم می رسد ما در سال گذشته توانستیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم ، مشارکت بین شهرداری و بسیج برای اولین بار  صورت گرفت که در سال گذشته یکی از اتفاقات خوب و موثر بود.


این مقام مسئول تصریح کرد: بسیج در قالب بسیج سازندگی به صورت رسمی وارد بدنه پروژه های شهری شد و انحصاری که ما سالها در حوزه پیمانکاری درحوزه شهری داشتیم شکسته شد.


شهر دار کرمان گفت: پروژه اصلی جاده تهران که نمای شهر است بخش عمده آن را بسیج سازندگی انجام می دهد و الحق و الانصاف در زماند بندی و کیفیت کار طبق زمان بندی پیش می رود.


این مقام مسئول افزود: با وجود مقاومت هایی که در داخل بدنه شهرداری و خارج از آن در نحوه قرارداد وجود داشت این سد شکسته شد.


وی تصریح کرد: امسال با حجم پروژه ای که داریم این همکاری  را افزایش دهیم و ما در یک بازده زمانی 2 ساله می توانیم 10 الی 15 مجموعه مهندسی از بچه های متعهد و پای کار ایجاد کنیم.


شعرباف اظهار کرد: بر همین اساس تعداد قابل توجهی از پروژه ها را برنامه ریزی کردیم که با همکاری بسیج سازندگی پروژه ها را به خوبی به اتمام برسانیم.


شهردار کرمان افزود: سال گذشته در حوزه سالگرد در مجموعه مدیریت شهری سربلند بیرون آمدیم و اتفاقات خوبی رقم خورد.


این مقام مسئول گفت: سال جاری تصمیم گرفتیم در بخش کلان شهرها مطرح کنیم و کلان شهرها در سالگرد چهارم با کمک تمام شهرداری های ایران و مشارکت انها  هم در زیر ساختهای بوستان قائم و هم در خدمت رسانی همکاری کنند که اتفاقات خوبی در این زمینه ها رقم خواهد خورد.

 

وی افزود: امسال در خصوص پایش دوربینهای مدار بسته و نظارت و جبران عقب ماندی سالهای گذشته که کرمان داشت قراردادهای خوبی را بسته ایم  تا این مشکل را هم بتوانیم با استفاده از اعتبارات داخلی و دولتی بر طرف کنیم و چالش اصلی در حوزه امنیت و جرائم حل شود به همین منظور 20 سامانه پایش جهت برقراری امنیت در نظر گرفته شده است


شعرباف خاطر نشان کرد: در سال جاری 70 میلیارد تومان اعتبار جهت برگزاری سالگرد چهارم سردار حاج قاسم سلیمانی در نظر گرفتیم و سعی داریم مشکلات سالهای گذشته را جهت رفاه حال مردم برطرف نماییم

ارسال نظرات