خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذرشهر:

روز قدس فرصت مغتنمی برای پرداختن به مسائل فلسطین است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذرشهر با اشاره به فرارسیدن آخرین جمعه ماه رمضان و روز جهانی قدس گفت: نامگذاری روز قدس به تدبیر حضرت امام خمینی(ره)، فرصت مغتنمی است که همه ساله در این روز به مساله فلسطین و آرمان های مقدس این سرزمین اشغالی بیشتر پرداخته شود.
کد خبر: ۹۵۰۳۸۸۱
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت در نشست سیاسی در جمع کارکنان این ناحیه، خاطر نشان کرد: هدف دشمنان این است که با گذر زمان مصائب و آرمان های ملت مظلوم فلسطین به فراموشی سپرده شود.
وی افزود: حضور مسلمانان بیدار جهان اسلام و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان خواهد داد که آرمان های فلسطین همچنان زنده است.
حجت الاسلام صمددوخت با اشاره به پیدایش این غده سرطانی در یک از حساس ترین مناطق استراتژیک جهان گفت: هدف اصلی غرب از تشکیل این رژیم نامشروع اسرائیل در قلب منطقه غرب آسیا، ایجاد یک پایگاه سیاسی، امنیتی به منظور تثبیت و تداوم نفوذ خود در یکی از حساس ترین مناطق جهان بود.

 وی بحران شکاف در داخل رژیم صهیونیستی را بی سابقه دانست و رشد روزافزون گروه های مقاومت، تنوع نژادی و اصلاحات قضایی را از جمله عوامل بحرانزای رژیم صهیونیستی اسرائیل عنوان کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذرشهر یادآور شد: وظیفه ما این است که ضمن حمایت از  مردم مسلمان فلسطین و برادران دینی خود با حضور پرشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، از کمک های مادی و معنوی خود نیز نسبت به این مردم ستمدیده دریغ نکنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار