روز قدس، روزی است که باید بیرق جمهوری اسلامی در سراسر کشور‌ها برافراشته شود

ناحیه مقاومت بسیج بافق از آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی خواست در حمایت از قبله اول مسلمین، و با آرزوی آزادی قدس شریف، بار دیگر جلوه‌ای از حماسه حضور پرشور خویش را در راهپیمایی روز قدس به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۹۵۰۳۹۵۳
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، ناحیه مقاومت بسیج بافق در بیانیه ای به مناسبت روز قدس آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَیٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ (اسرا / آیه ۱)

روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشور‌ها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آن‌ها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.
صحیفه امام، ج۹، ص۲۷۸

آزادی قدس، نه تنها یک هدف بزرگ و متعالی، بلکه یک مؤلفه گفتمان‌ساز در میان آزادی‌خواهان جهان به حساب می‌آید. رهبر کبیر انقلاب با همین بینش عمیق، روز قدس را به نقطه پیوند و عامل وحدت میلیارد‌ها انسان در سرتاسر جهان تبدیل نمودند. نقطه‌ای که هویت غیرانسانی و ماهیت اشغالگرایانه رژیم صهیونیستی در آن به چالشی پایدار کشیده شد؛ و همچنین موجب پایه‌ریزی تشکیل جبهه مقاومت برای مقابله با اشغالگران قدس نیز گشت که امروز این جبهه، استوارتر از همیشه در کمال عزت و اقتدار از مظلوم دفاع می‌کند.

حال که رژیم غاصب صهیونیست که به فرموده، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، عجله دارد و می‌خواهد سریع‌تر از بین برود؛ و همچنین با افزایش عملیات‌های ضد صهیونیستی در داخل سرزمین‌های اشغالی مواجه هست، راهپیمایی جهانی روز قدس اهمیت بسیار زیادی دارد و موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و تمام مظلومان جهان شده و خشم و عصبانیت اشغالگران صهیونیست و حامیان آن‌ها را رقم می‌زند.

ما پاسداران و بسیجیان شهرستان بافق ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس از آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی بویژه مردم دارالشجاعه بافق می‌خواهیم در راستای زنده نگهداشتن این روز، با لبیک به دعوت امامین انقلاب برای همراهی با مظلومین عالم، و در حمایت از قبله اول مسلمین، و با آرزوی آزادی قدس شریف، بار دیگر جلوه‌ای از حماسه حضور پرشور خویش را در راهپیمایی روز قدس به نمایش بگذارند.

وَمَا ذلکَ عَلَى اللَّهِ بِعَزِیزٍ
ناحیه مقاومت بسیج بافق

ارسال نظرات
آخرین اخبار