خبرهای داغ:
گردان ۱۱۰ امام حسین(علیه السلام) :

نشست صمیمی و تجلیل از بسیجیان گردان هم زمان با لیالی قدر

به مناسبت پیش رو بودن لیالی قدر نشست صمیمی وتجلیل از بسیجیان گردان ۱۱۰ امام حسین(علیه السلام) با سخنرانی جانشین لشکر14امام حسین(علیه السلام)با حضور کلیه نیروهای پایور و بسیجیان گردان ۱۱۰ امام حسین(علیه السلام) در محل ویلای شهرداری باغبهادران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۴۲۰۵
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از ۱۴امام حسین (علیه السلام )، به مناسبت پیش رو بودن لیالی قدر نشست صمیمی وتجلیل از بسیجیان همراه با سخنرانی جانشین لشکر14امام حسین(علیه السلام) با حضور کلیه نیروهای پایور و بسیجیان گردان ۱۱۰ امام حسین(علیه السلام) در محل ویلای شهرداری باغبهادران برگزار شد.

فرمانده گردان ۱۱۰ امام حسین(علیه السلام) در رابطه با برگزاری این برنامه گفت: در ماه مبارک رمضان رحمت خداوند بر زمین نازل و فضای معنوی خاصی بر جامعه حاکم می شود که انسان ها را به سمت پرهیزکاری سوق می‌دهد.

این فرمانده گردان افزود: این جلسه با سخنرانی جانشین لشکر14امام حسین(علیه السلام) وبا حضور جانشین محترم ناحیه مقاومت بسیج لنجان در محل ویلای شهرداری باغبهادران برگزار شد.

در این جلسه جانشین لشکر به عنوان سخنران اصلی ضمن عرض تسلیت شهادت مولای متقیان امام علی (علیه السلام) و بیان فضیلت های ماه مبارک رمضان و همچنین تقدیر و تشکر و قدردانی از بسیجیان این گردان با اشاره به فرمایشات رهبری در سال جدید که فرمودند: پیشرفتهای ایران از بسیاری از کشورهای پیشرفته‌ی دنیا بهتر بوده؛ در قضیّه‌ی کرونا که خودش را نشان داد؛ در بخش هسته‌ای، در بخش هوافضا، در بخش دفاعی؛ که این (پیشرف) را همه‌ی آنها دارند و میگویند و اعتراف میکنند؛ برای اینکه بتوانند یک آتویی علیه جمهوری اسلامی درست کنند، اعتراف میکنند که ایران از لحاظ دفاعی، از لحاظ تسلیحات جلو رفته است. 

سرهنگ امینی در ادامه سخنرانی خود با اشاره به پیشرفتهای جمهوری اسلامی  گفت: پیشرفتها درصنعت دفاعی ایران نتیجه حرکت عظیم علمی ایران در دوازده سال گذشته است، دانشمندان جوان ایران موفق به شکستن خطوط مرزی علم شده اند و این حرکت، باید با قدرت ادامه یابد، زیرا پیشرفت در هر عرصه، زمینه ساز پیشرفتهای جدید در بخشهای دیگر است.

در ادامه این برنامه از بسیجیان فعال در برنامه های گردان تقدیر به عمل آمد ودر روند این مراسم مصادف با اذان مغرب نماز جماعت با حضور حاضرین در محوطه ویلای شهرداری برپا و پایان این مراسم با ضیافت افطاری به پایان رسید.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار